exploren en niet firefox?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jean42

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Er is een website gemaakt: Dilsen-Stokkem.be en van daaruit kan men naar de bibliotheek. Die website van de bilbliotheek kan alleen gelezen worden in explorer en niet door firefox. Men vindt de oplossing niet?
Wat kan hiervan de oorzaak zijn.
Let op: het is professionele website.

Groetjes

Jean

Proef op de som gedaan: Bij mij lukt het ook niet. Het scherm blijft wit. Ik ga dat proberen uit te zoeken.

Update:

Ik krijg dit fouten rapport van Firefox:

11842776.png

Laatst bewerkt:
In Chrome werkt de pagina trouwens ook niet, in Opera wel. Ik vermoed dat de fout ergens in het javascript zit dat de inhoud van de pagina moet laden. Helaas weet ik niet genoeg van javascript om daar verder iets zinnigs over te zeggen. CHrome en FF blijven om de één of andere op http://www.dilsen-stokkem.eu/bibliotheek/start.htm steken ipv http://www.dilsen-stokkem.eu/bibliotheek/bidoc1.htm te laden. Die pagina zelf wordt wel goed weergegeven in beide browsers.

Oh ja, zeg tegen die professionals dat ze hun werk voortaan in meer browsers dan alleen IE controleren. Het is 2011 verdeurie, niet 2001.

Ik vermoed dat de fout ergens in het javascript zit dat de inhoud van de pagina moet laden. Helaas weet ik niet genoeg van javascript om daar verder iets zinnigs over te zeggen.

Ok, that makes it 2 of us. Ik denk ook dat het een java probleem is. Ik weet ook te weinig van Java.

Zou het illegal character het probleem zijn? Ik doel dan op de plus bij +thumb+?

Probleem zit inderdaad in de java, maar ook ik heb de kennis niet.
Wil tevens wel melden dat als dit een "professionele website" is. Onze definities behoorlijk verschillen.

Een professionele websites wordt opgeleverd zonder fouten en werkend in alle browsers.
Heeft u een testplan ontvangen? Nee, niet professioneel dus.

Echt een goed antwoord is er niet.
als er nog iemand is die een oplossing heeft laat dan iets weten want het is een ernstig probleem.

Bedankt alvast.

Zolang we geen volledige broncode hebben kunnen we sowieso niets.
En nogmaals als dit door een professioneel bedrijf is gedaan, wat een relatief begrip is, dan kunnen ze het zelf uitzoeken ze hebben het tenslotte ook gebouwd dus de fout is ontstaan door hun. laat ze sowieso eerst alle java en validatie fouten uit de code halen als hij dan nog niet werkt kijken we verder.

Zolang we geen volledige broncode hebben kunnen we sowieso niets.
En nogmaals als dit door een professioneel bedrijf is gedaan, wat een relatief begrip is, dan kunnen ze het zelf uitzoeken ze hebben het tenslotte ook gebouwd dus de fout is ontstaan door hun. laat ze sowieso eerst alle java en validatie fouten uit de code halen als hij dan nog niet werkt kijken we verder.

Er zal niets anders op zitten dan hen de fouten te laten onderzoeken wat natuurlijk geen eenvoudige opdracht is.

Alvast bedankt.

Ja inderdaad, laat deze post eens zien aan de maker van de site. Lijkt me dat ze daar dan toch wel iets mee moeten doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan