explorer 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

bezoeker

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2001
Ik heb nu sids kort ook explorer 7, maar hoe krijg je de oude instellingen weer terug?
gewoon weer de knoppen op de oude plaats, en adresbalk er onder, vind het nu zo onoverzichtelijk!

Groeten,

Bezoeker

knoppen op de oude plaats is niet meer, de balk krijg je terug door onder de adresbalk in IE (grijs gedeelte) rechts te klikken en daar menubalk aan te vinken

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Mocht ik het er eventueel weer afhalen, blijft hij dan nieuw schreeuwen voor een nieuwe update? En zo ja, kan je hem uitzetten dat weet ik, maar dan krijg ik helemaal geen updates meer toch?

En verwijderen gaat gewoon door naar Configuratiescherm --> Software te gaan en dan IE7 deinstalleren, en als het goed is komt IE6 dan weer terug:

ie7_verwijderen.jpg

Laatst bewerkt:
Nou ik heb hem er weer afgehaald, waardeloos, maar ja straks ontkom je er toch niet meer aan?
Want hij schreewt nu alweer om een update, zal de automatische updates wel uitzetten, en af en toe naar de site hierboven gaan.

Bedankt in ieder geval

Automatische updates moet je niet uitzetten, maar voordat je de updates download en installeert ( als hij een melding geeft dat er updates zijn gevonden ) kan je kiezen welke update je wel wilt en welke niet.

Dit kan ook bij het handmatig downloaden en installeren van updates via start - alle programma's - Windows Update / Microsoft Update.

Oke,
:thumb:

Want nu geeft hij alleen maar de melding van 1 update geveonden, en dat is explorer 7, dus gewoon wachten op meerdere update's? en dan kan je het aanvinken welke je download?

De updates kunnen binnenkomen:

- als je handmatig naar nieuwe downloads zoekt op de Microsoft Update site

of

- als er via Automatische updates ( kan je configureren via Start --> Configuratiescherm --> Automatische updates ) en dan krijg je een melding rechtsonder.

Via eerste optie ( dus handmatig vanaf de site ) kan je aanvinken welke update je wilt.
Via de tweede optie ( dus automatisch en dan een melding ) kan je kiezen voor iets van meer informatie / updates laten zien oid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan