Explorer 8 functies stoppen ermee.

Status
Niet open voor verdere reacties.

inctrl

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2006
Hoi,

Ik heb, sinds ik met Windows 7 werk, hele rare problemen Internet Explorer 8.
Als ik een tijdje werk met IE dan beginnen op willekeurige momenten de problemen naar boven te komen.

Deze zijn:

-De *terug* browser functie werkt niet meer.
-Favorieten toevoegen functie werkt niet meer.
-Een heleboel opties die bij het menu extra horen zijn niet meer aanklikbaar maar zijn dan grijs...waaronder internetopties.
-ververs functie werkt ook niet meer via de browser... (met rechtermuis knop binnen de browser en dan "vernieuwen"aanklikken werkt dan nog wel)

Sluit ik al mijn venster af en start IE opnieuw op geeft dit geen oplossing. Alleen komt het wel eens voor dat de problemen dan "even" weg zijn maar komen dan ook weer snel terug.

Aangezien je IE8 niet opnieuw kan installeren in Windows 7 heb ik Windows maar totaal weggegooid en een volledig nieuwe installatie uitgevoerd van Windows 7 (64bit). Helaas na 2 dgn kwam het zelfde probleem weer terug.

Ik heb een volledige virusscan (Nod32) gedaan maar dit leverde niets op.
Windows defender draait ook gewoon op de achtergrond.

Mijn pc specs:

Quad core 6600
4 gig intern
Asrock P43R1600twins
Maxtor HD

Ik hoop dat iemand mij licht in deze duisternis kan brengen! :thumb:

Thanks

Heb je een goeie virus scan op je PC? Zo nee probeer dit:
Controle met Malwarebytes' Anti Malware

- Download eerst het installatie bestand van MBAM van http://www.malwarebytes.org/mbam.php.
- Installeer het programma . (Als er om toestemming gevraagd wordt door Windows of een ander programma om de installatie te starten, dan geef je die toestemming.)
- Kies je taal en druk op OK
- Klik op VOLGENDE
- Accepteer de licentie overeenkomst en ga door door op VOLGENDE te klikken .
- Klik in het scherm hierna weer op VOLGENDE
- Kies de plek waar MBAM geïnstalleerd en klik daarna op VOLGENDE
- Laat de standaardinstellingen in het volgende scherm zo staan, en klik weer op VOLGENDE.
- Klik daarna op installeren
- Als het installeren voltooid is, vraagt de installatie nog over de 1e update en het starten van MBAM. Laat de vinkjes staan en klik op VOLTOOIEN
- MBAM start nu op en zal als eerste een update uitvoeren.
- Als hij daarmee klaar is ga je naar het tabblad SCANNER
- Zorg dat volledige scan geselecteerd staat en klik op de knop SCAN
- Als de scan voltooid is, krijg je de melding of er wel of geen infecties gedetecteerd zijn.
- Klik op OK, Bij het geval van infecties druk je op BEKIJK RESULTATEN.
- Standaard staan alle infecties aan, controleer dat nog even en klik daarna op VERWIJDER GESELECTEERDE
- Klik op OK en herstart je PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan