Explorer afgesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.

kromme

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2003
Ik heb gezocht op het forum maar kwam dit niet tegen! Als ik een link wil openen die mij word toegestuurd sluit explorer zich af!!! Als ik een groot bestand (700 mb) of meer weg wil gooien dan zie ik alleen mijn buroblad nog maar! Alles komt weer terug in de oude stand maar het is vervelend! Ik scan dagelijks met Norton en heb ad-aware en spybot! Daar ligt het dus niet aan! Het meest vervelende is als men mij een zgn. link toestuurd! Als ik die aanklik is het einde verhaal! Wie heeft een tip voor me?
Thxs Ger

Kijk eens in de logboeken van XP naar eventuele fouten (configuratiescherm\systeembeheer\logboeken\systeem; in het rechter scherm zie je rode rondjes met een wit kruisje). Als je daarop dubbelklikt krijg je details te zien over de foutmelding. Post.

Groetjes,
Bennie

Thxs dat wist ik dus niet! Ik heb het gedaan en het blijkt dat de meest voorkomende storingsmelding is:
IPNATHLP
Ik heb geen idee wat dat is!
Weet iemand dat?
Ger

Staat daar nog wat meer informatie bij en heb je SP1 geinstalleerd?

Er staat:
De (NAT) kan geen bewerking aanvragen van de omzettingsmodule in kernelmodus. Onjuiste configuratie of onvoldoende bronnen of een interne fout.
Voor mij is dat Abracadabra!
Ger

Doe eens Start->Uitvoeren->cmd en typ dan ipconfig. Post dan de gegevens die je daar ziet.

Heb net CMD gadaan maar daar staan alleen mijn IP adres in... mijn subnet...en standaardgateway (zelfde als ip adres!

In mijn link staan wat suggesties.

Groetjes,
Bennie

Het zou dan 255.255.255.255 kunnen zijn! Kan ik dat veranderen dan?
Ger

Ik zie het al! De standaard gateway is hetzelfde als het IP adres! Ik volgde je link Bennie maar daar werd ik niet veel wijzer van alleen dat dat geld kost! Kan ik 1 van beiden zonder problemen veranderen? En zo ja hoe?
Ger

Misschien een beetje dom Bennie maar ik kom er toch niet echt uit! Ik weet niet hoe ik eea moet aanpassen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan