explorer balk

Status
Niet open voor verdere reacties.

speedtouch

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jan 2003
Bij een kennis van mij met windows xp, deze heeft geen pijl naar beneden waar je bureaublad > mijn documenten > deze computer en dergelijke ziet staan.

Deze pijl staat standaard op het eind van je adres-balk.
[ explorer balk ]

Volgens mij is het een optie van je adres balk, maar ik weet niet waar je deze zo kan instellen.

Het zal wel eenvoudig zijn maar je moet het maar net ff weten.

wie kan mij dit vertellen.

groetjes speedtouch

Laatst bewerkt:
Heb je niet bij beeld, werkbalk een vinkje staan bij "adresbalk"?

Misschien moet je beeldinstellingen (grootte) aanpassen? (dat hij er niet helemaal op past?)

Hoi Tanja

Ja dat vinkje heeft hij daar ook staan,

ik heb de opties van de werk balk allemaal vergeleken met mijn eigen werkbalk, bij hem staan de instellingen exact hetzelfde als bij mij.

Ik zal ff een bijlage bijvoegen, ik bedoel het pijltje waar de muis aanwijzer bijstaat.

groetjes

Bijlagen

• explorer balk.jpg
    explorer balk.jpg
    28,9 KB · Weergaven: 38
Ja, dat begreep ik inderdaad. Ik begrijp dat hij wel een adresbalk heeft , alleen geen pijltje.

Laat hem eens op F4 drukken als hij in de verkenner staat. Krijgt hij dan wel de andere mappen te zien? Of dan ook niet?

Tanja

Dat kan ik nu niet kontroleren, hij is momenteel op z'n werk, en ik zit thuis [ roostervrij ]

Hij is ook roostervrij,

Nee tanja, bij F4 opent hij ook niet, ik heb afgelopen week wel 400 stuks spy-ware eruit gehaald bij hem omdat de pc niet lekker meer wilde lopen.

groetjes

Ik kan ook totaal geen instelling meer bedenken die ALLEEN het pijltje erbij zet, aangezien de adresbalk zelf er wel staat.

Ik zoek nog even door, maar heb er weinig hoop meer op:confused:

Alvast bedankt voor de moeite Tanja, mocht er iemand zijn waarbij dit bekent voorkomt dan hoor ik het graag, ik ben ook heel benieuwd hiernaar.

Ik vermoed dat het iets te maken heeft met het aantal spy-ware en virussen die in de pc zaten, wat voor optie zou er dan overblijven.

De explorer opnieuw installeren ?? ik weet het anders ook niet. :confused:

groetjes speedtouch

Je zou nog even het volgende aan die kennis kunnen aanraden alvorens andere maatregelen te treffen: Lees het begin van dit topic eens door en voer het uit: -->Helpmij tegen spyware offensief<-- Mocht na gebruik van AdAware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan ALDAAR ook een Hijack This Log, staat allemaal beschreven hoe je een en ander moet gebruiken, experts helpen je vervolgens verder.
Je kan eventueel eerst een online-scan doen qua virussen/trojanen: http://www.tiscali.nl/serv/viru/viru_center.asp

Hoi gezina

Ik had bij hem ad-aware > housecall > hijack gedraaid.

een paar dagen later heb ik snel nog even gekeken met Bazooka.

Bazooka vond hier nog 8 stuks ik heb snel een paar bekeken maar dit bleken lege mappen te zijn die hij dedecteer en het register was ook schoon daarvan.

ik heb er snel 2 gedaan dus niet grondig, dat moet ik nog doen er zal nog wel ergens een *.dll staan, als ik deze heb gedaan zal ik wel ff een hijacklog plaatsen ik zag dat hij nog een ongewenste registersleutel heeft staan in de hijacklog maar die plaats ik wel als ik alles heb opgeschoont.

groetjes speedtouch

Nog ff checken, heb een shotje gemaakt van mijn Deze Computer, dus dit staat aangevinkt?

attachment.php

Bijlagen

• dezecomputer.jpg
    dezecomputer.jpg
    20,3 KB · Weergaven: 80
Hoi gezina,

Sorry dat ik zo laat reageer, ik heb blijkbaar het mailtje niet gezien.

Die opties staan ook allemaal aangevinkt, die pc heeft behoorlijk veel virussen en spy-ware binnen gehad waarvan ook de IE balk was veranderd.

Op dit moment zitten er nog wat restjes in, die ik nog moet verwijderen.

Als ik alles schoon heb zal ik wel een hijack-log plaatsen.

Ik zie hem niet zo vaak dus dat kan nog wel ff duren.

groetjes speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan