Explorer crashed steeds

Status
Niet open voor verdere reacties.

HAMMAR

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2001
Als ik een map open , waarin een .avi filmje staat, crashed mijn windows explorer steeds en wordt alles weer afgesloten.

Hoe komt dat toch??

HAMMAR

Bijlagen

• foutje bedankt!.jpg
    foutje bedankt!.jpg
    32,7 KB · Weergaven: 37
Misschien wordt het voor forummers meer duidelijk als je even klikt op foutenrapport weergeven, en dan hier post. :)

Als je de eigenschappen van die map zou openen en de map indeling zou wijzigen van video map naar een map met van alles en nog wat, dan crasht de explorer niet meer, dan zul je moeten kijken welk fillmpje niet wordt ondersteund door windows media player en voor dat filmpje zul je dan nog de juiste codecs moeten zoeken en instaleren, waar eigenlijk dus het hele probleem vandaan komt, als de map wordt geopend wil media player een stukje film laten zien wat niet gaat omdat deze het bestand niet kan lezen en daardoor slaat hij vast en de map en de verkenner en en en e.......

het wordt steeds vager, ik heb een map vol met .avi's die spelen gewoon af, geen probleem.
Het lijken alleen .avi's bestanden te gaan die met mijn fotocamera gemaakt zijn.

supergvaag dus...

Met die eigenschappen voor mappen heb ik geprobeerd trouwens.

En het resultaat??

Nadat je de eigenschappen hebt gewijzigd moet je ook de manier van map verkenning wijzigen door de map in te gaan en te kiezen voor BEELD boven in en daar te kiezen voor DETAIL weergaven en geen MINIATUREN.

Dan opent de verkenner niet alsnog een stukje film bij het openen van de map.
Het kan natuurlijk best dat de media player de codecs vd camera niet ondrsteund ook al vindt ik dat heel raar.

grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan