explorer doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Masta_ace_t

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2004
Mijn pc werd tot voor kort enkel voor games gebruikt, aangezien ik bang was voor lag door internet en omdat de mogelijkheid om goedkoop internet te krijgen zich niet voordeed. Sinds eergisteren deed die mogelijkheid zich dus wel voor en heb ik er gebruik van gemaakt.

Na heel wat miserie met Telenet, raakte ik uiteindelijk toch op internet. Tot zover geen probleem. Het is maar als ik een link probeer te openen dat er niets komt, behalve een balk "internet explorer" en een leeg wit kader. Hoe lang ik ook wacht, er komt niks. Als ik op STOP druk en dan REFRESH dan lukt het wel. Ook als ik Ctrl. ingedrukt hou en dan klik -alsof elke link een pop-up opent.

Ik heb dit bij veel links en het is echt hatelijk. :evil: Ook sommige links zoals bv. "screenshot" openen niet, en als ik op Ctrl duw om mijn pop-up blocker te stoppen, dan kom ik op Google terecht. Ik heb al de standaard pop-up blokker uitgezet, die van de Google-toolbar uitgezet. En nog moest ik steeds op Ctrl duwen om een link te kunnen zien. Het gebeurt bij veel links dat hij dan spontaan naar google gaat.

Is er iemand die mij kan helpen bij dit probleem. Mijn cookies die slecht ingesteld zijn ofzo? Ik ben ten einde raad en kversta er mij totaal nie aan. :confused:

Groetjes

Tom

re

Jep, heb Spyware Doctor geïnstalleerd -doe vrijwel dagelijks een check-up- en mijn Norton Antivirus doet ook behoorlijk zijn werk. Ik heb al m'n firewall voor windows uitgezet, alle pop-up blokkers afgezet, op spyware gecheckt, maar hij doet nog steeds raar. :8-0: Ook gisteren nieuwe versie van Java gedownload en Flash. Niets veranderd. Tjah, nog suggesties? :) Toch bedankt voor de hulp

greetz

Laat de pc eens scannen met Ad-aware en Spybot S&D.
Spyware-doctor is niet echt een goed programma hiervoor.
Hier kan je Adaware SE of Spybot S&D downloaden om je pc te laten scannen op spyware.
De update eerst doen, daarna pas scannen.

Laatst bewerkt:
niet gewerkt

ik zal later deze dag nog een hijacklog plaatsen, maar heb binnen 2 uurtjes examen :D In ieder geval, al wat hij gevonden heeft waren 12 tracking cookies. Klinkt zelfs niet gevaarlijk. :confused:

hijacklog

Ok hier is ie dan:

Logfile of HijackThis v1.99.0
Scan saved at 12:02:10, on 31/01/2005
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

[mod]Verwijderd[/mod]

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan