Explorer.exe fout vervolgens drwtsn32.exe fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

mksb

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2011
Berichten
13
Hallo,
Ik heb een probleem, wanneer ik op een pictogram rechter-muisknop doe, komt er eerst explorer.exe fout opgetreden en dan drwtsn32.exe fout opgetreden.
Ik heb een windows xp.
So please help me.
 
Kijk hier

Voor jou lijkt me "Method 2 - Using ShellExView to determine the Context-menu causing the problem" (dus gebruik maken van ShellExView, waarbij je de instructies goed volgt) het beste.

Tijs.
 
Beschrijf eens precies wat je met ShellExView allemaal gedaan hebt. Je terugmelding is te onduidelijk om evt. vervolgstappen uit te halen.

Tijs.
 
Ik heb het opgestart en zag allerlei processen.
Maar ik heb op google gezocht, maar al die oplossingen werkten niet. Dus vandaar dat ik hier naar hulp zoek.
Het probleem is dat ik eerst krijg dat explorer.exe een probleem is opgetreden, vervolgens komt er een error met drwtsn32.exe
 
Tsja, je moet gewoon doen wat er in die instructie staat: Alle contextmenu items uitschakelen en kijken of het probleem weg is. Indien ja, dan selectief weer inschakelen en testen, net zolang totdat je er achter bent welk contextmenu-item de schuldige is. Die dan weer uitschakelen en verder gaan met testen van de anderen.

Wat Google met de instructie te maken heeft ontgaat me.

Tijs.
 
thnx, ik heb vandaag eindelijk goed geprobeerd en met succes. Het doet het nu weer perfect
 
Fijn dat het geholpen heeft.
Graag nog je vraag op opgelost zetten: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan