explorer.exe foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

renate

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
Berichten
84
Sinds enkele dagen krijg ik de melding van XP dat:
er bij een bewerking een fout is ontstaan in de explorer.exe. Ik heb de foutmelding al verzonden (vaak). Maar telkens komt de medling terug en is soms bijna niet weg te krijgen. Ik heb al een update van de explorer geinstalleerd, maar dat helpt niet. Wat kan ik doen?

groet
renate
 
De exacte foutmelding vermelden. Kijk desnoods in de logboeken van XP:
(configuratiescherm\systeembeheer\logboeken\systeem; in het rechter scherm zie je rode rondjes met een wit kruisje). Als je daarop dubbelklikt krijg je details te zien over de foutmelding. Post.

Groetjes,
Bennie
 
foutmelding 1000

hoi Benny

Heb gekeken en fouten opgezocht>application error>gebeurtenis ID 1000. Deze fout was met de explorer.exe.
Daarna kwam vandaag in Nero een>application hang; id 1002

helpt dit wat?
ik heb de fouten in word opgeslagen en in de bijlage gezet
heb je daar wat aan?
groet
renate
 

Bijlagen

  • foutenmeld.doc
    84 KB · Weergaven: 15
Zou je naar deze thread kunnen gaan en daar een HijackThislog willen plaatsen? Lees het eerste bericht van die thread voor het hoe en wat.

Groetjes,
Bennie
 
gedaan

hoi Benny

heb alles gedaan wat er stond; dus spyware (laatste versie) bestanden verwijderd, hijack log opgeslagen en op het bericht gereageerd. Hopelijk krijg ik dan nog aanwijzingen.

bedankt zover

groetjes renate
 
geen spyware

Hallo

er is geen spyware aangetroffen door Pieter
heeft iemand nog een idee hoe ik die foutmeldingen wegkrijg??
Ze verschijnen nu ook bij andere programma's.
Heel vervelend.
groet
renate
 
nog steeds niet

ha Benny

Geen virus; helaas want dat was sneller op te lossen. De link die je aangaf stond dat ik het vinkje moest verwijderen bij autovullen ? Die was al niet aangevinkt. Ik heb trouwens XP professional.
Ik kan geen üse inline autocomplete webadress en üse inline autocomplete windows explorer vinden bij de internet opties. Alleen dat dus met autovullen gebruiken.
Ik heb een vraag bij de nieuwsgroep neergel;egd.
Misschien weet je nog iets?
Wel bedankt voor je tijd.
groet
renate
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan