explorer.exe maf bij uitzetten comp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rick75

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2004
Hoi,

Als ik m'n computer af wil sluiten, krijg ik een berichtje dat explorer. exe af wordt gesloten en vervolgens een melding dat het programma niet reageert.

Dan op OK drukken en comp sluit wel af. Is niet heeeeel erg, maar wel heeeel erg irritant :mad: .

Iemand suggesties? (ik heb net XP geïnstalleerd en nog geen verbinding gemaakt met het internet, dus geen virussen of andere russen)

Alvast bedankt!
groet,
Rick

Dank voor je reactie: kweenie wat m'n systeemspecs ermee te maken kunnen hebben, maar goed dat zul jij vast en zeker wel weten :-).

AMD Athlon 1600+, Dane-Elec 768 MB DDR, Soltek SL-75DRV2 mobo en ik draai XP PRO. Anders nog?

Groet & thnx.

Heb je nog meer specifieke foutmeldingen?

Spyware kan ook een oorzaak zijn: Lees het begin van dit topic eens door en voer het uit: Helpmij tegen spyware offensief Mocht na gebruik van AdAware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan ALDAAR ook een Hijack This Log, staat allemaal beschreven hoe je een en ander moet gebruiken, experts helpen je vervolgens verder.

Interessante link: thnx, maar zoals het hoort bij Microsoft is het probleem even onverklaarbaar weggegaan als dat het kwam.

Spyware is geen optie, want de betreffende computer had nog geen contact gemaakt met het internet: evengoed bedankt voor het meedenken!

Groet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan