explorer.exe ofzo

Status
Niet open voor verdere reacties.

HellupUandMe

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Hallo,

Ik had vandaag opeens dat ik niks meer kon zien behalve mijn bureaublad zonder pictogrammen en startbalk. Ik dacht meteen dat explorer.exe was gekillt dus ik wilde die via taakbeheer opnieuw opstarten maar dat lukt niet. Als je 'm start gebeurt er niks en je ziet 'm ook niet verschijnen bij processen in taakbeheer.
Toen had ik via cmd een nieuwe account aangemaakt voor windows.
Toen ging ik daarop inloggen en daar doet ie het wel. (Ik kan alleen geen reed met die account want die account heeft niet eens toegang om iets op de C:\ te zetten (terwijl die wel systeem beheerder is)).
Heeft iemand een idee?
Ik kan wel via internet explorer overal komen.

Hallo,

Ik had vandaag opeens dat ik niks meer kon zien behalve mijn bureaublad zonder pictogrammen en startbalk. Ik dacht meteen dat explorer.exe was gekillt dus ik wilde die via taakbeheer opnieuw opstarten maar dat lukt niet. Als je 'm start gebeurt er niks en je ziet 'm ook niet verschijnen bij processen in taakbeheer.
Toen had ik via cmd een nieuwe account aangemaakt voor windows.
Toen ging ik daarop inloggen en daar doet ie het wel. (Ik kan alleen geen reed met die account want die account heeft niet eens toegang om iets op de C:\ te zetten (terwijl die wel systeem beheerder is)).
Heeft iemand een idee?
Ik kan wel via internet explorer overal komen.

in je windowsmap staat nog gewoon explorer.exe? of andere naam.
anders waarschijnlijk virus die explorer uitschakeld. try a scan!
als het helemaal niet lukt: bureau-assesoires --> systeemwerkset --> systeemherstel

mvg BJ

ik zit ook te denken aan een virus of spyware...

maar lukt het nog wel om bij je antivirus te komen? :confused:

ahja, dos...

goede opmerking :P
alleen zou ik niet goed weten hoe ermee te werken...;)

ahja :P

maar misschien gewoon al lang zijn mails niet meer beantwoord of gelezen hé ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan