Explorer.exe slaat op hol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh ja!

Stom dat ik daar niet eerder mee gekomen ben, maar het komt inderdaad door een .avi bestandje. Ik heb in die directories (2) allebei een .avi-tje staan die zich niet laten verwijderen (zogenaamd in gebruik)....

Start -> Run -> type in: Regedit
Find the

HKEY_CLASSES_ROOT\SystemFileAssociations\.avi\shellex\PropertyHandler\

directory and delete the "DEFAULT" key ! ... Voila ! ... Explorer.exe runs at 0-1% on idling !

Dit heb ik geprobeerd, maar er staat ALLEEN de standaard key, en deze laat zich niet verwijderen ('Kan niet alle opgegeven waarden verwijderen').

Veilige modus

Dit kun je uiteraard beter doen in de veilige mdus, hierin zul je beide opties waarschijnlijk wel kunnen uitvoeren.
Zowel het verwijderen van de avi's als het eventueel behandellen van de sleutel.
Probeer eerst anders alleen de avi's te verwijderen.
Mischien is dan het probleem al weg.

grtjs jjw

Ik weet zeker dat ik heb geprobeerd het .avi-tje in veilige modus te verwijderen (ik ben niet helemaal idioot) en dat het toen niet lukte. Toen heb ik gedacht: "Pffff, laat maar dan...', en er een tijd lang niet meer aan gedacht. Wat schept mijn verbazing: Nu lukt het opeens wel!

Misschien was het een combinatie van factoren (dat spyware systeembestandje en de corrupte AVI), maar het probleem lijkt nu opgelost!!

Het heeft even geduurd (ook te wijten aan mijzelf).

Ik heb nu meer geloof in je signature: 'er is niets wat niet opgelost worden'...:D

Dank!

Hoe bedoel?

Ach als het nu maar wel lukt toch!
Wat bedoel je trouwens met meer vertrouwen in mijn signature???

grtjs jjw

Ik bedoel dat ik niet dacht dat alles (dit bijv) opgelost kan worden.

Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan