explorer.exe start niet uit zichzelf op

Status
Niet open voor verdere reacties.

angeleyez

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2004
Berichten
72
Als ik de pc aanzet blijft hij hangen op een lege desktop. Explorer.exe moet dmv taakbeheer uitgevoerd worden.
Wie kan me helpen dit weer goed te zetten?
 
Ik heb het zo al eens gedaan:

Ga naar Start --> uitvoeren
Typ daar: msconfig
Er verschijnt een scherm, ga naar het tabblad: opstarten.
Vink daar Explorer.exe weer aan. Nu zou hij het weer moeten doen.
 
Hm.. bij mij wel. Vink alles aan in dat tabblad. En vink in het tabblad services ook alles eens aan. Kijken watie nu doet.
 
alles staat aangevinkt.
dacht dat het wel eens een vorm van hardnekkige spyware kon zijn. pc opgestart in veilige modus, alles gescand en na opstarten opende hij explorer.exe maar sloot deze meteen weer af.
Zou het dan toch een vorm van spyware zijn?????
 
heb een nieuwe account aangemaakt en alles werkt weer prima. maar is er ook een mogelijkheid om alle instellingen en mail etc over te zetten van de oude naar de nieuwe account?
 
Jazeker. Je kunt de map van de outlook gewoon kopieeren.
Hier staat C:\Program Files\Outlook Express standaard je outlook express. In PostvakIn.mbx staan je mails. De bestanden voor uitgaande mail en verzonden mail staan er ook in. Je wachtwoorden moet je hoogstwaarschijnlijk even opnieuw invullen. Maar het behouden van je mails is het belangrijkste neem ik aan.
 
zou je me kunnen uitleggen hoe dit moet, heb al vanalles geprobeerd maar geen succes. Of is het de bedoeling dat ik alles op een schijf opsla en zo overzet???
 
Dat zal ik wel even doen. Ik moet nu echt door. Ik post het hier zodra ik er weer ben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan