explorer.exe verwijderd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nuraino

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2009
opeens is mijn explorer.exe verwijderd. toen hij niet meer opende als ik windows startte, kwam ik erachter. het zou best zo kunnen zijn dat ik het heb gedaan, dat is mijn probleem niet zo, mijn vraag is namelijk of ik de explorer.exe kan gebruiken van mijn MCE installatie op mijn Home Edition computer. kan dit of niet?

Je kunt ook ff internet explore even opnieuw downloaden.

Gr. Norbert

ik zou windows xp eropnieuw opzetten..

als er nog belangrijke bestanden op de pc staan kan je ze
er met een opstartbaar progje er wel af krijgen
en op een usb stick zetten

@ Majanse, het gaat zo te zien niet om internet explorer, maar om de gewone explorer.

Ik ga inderdaad met Marko mee. Herinstalleren. Je weet niet hoe het komt, dus voor je het weet heb je het weer, als het al op te lossen is. Daarnaast zal het waarschijnlijk nooit meer lukken er een echt mooi stabiel systeem van te maken (behalve door herinstalleren uiteraard ;) ). Dus kopieer je bestanden, scan ze allemaal voor virussen enz voor de zekerheid (straks heb je anders misschien weer hetzelfde) en herinstalleer windows.

Mocht je nu niet meer bij je bestanden kunnen doordat je niet in de explorer kan, download dan een live-cd van ubuntu. Dan kan je wél bij je bestanden, zelfs al is windows beschadigd ;).

herinstall gedaan, er stonden toch geen belangrijke bestanden op.
hoopte dat dit niet nodig zou zijn maargoed, bedankt voor jullie hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan