Explorer.exe Windows Verkenner ontregeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ulyssa

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2005
Hallo
Ik Heb Windows XP, en werk op een computer van 2005 die nog nooit problemen heeft gehad die ik niet zelf kon oplossen.
Windows XP is daarbij nooit opnieuw....hoe zeg je dat...geïnstalleerd
Ik houd goed mijn antivirus bij, heb CCleaner standaard aan, draai dagelijks Spyware Terminator en af en toe AdAware.
10 dagen geleden kreeg ik enige dagen de melding 'fout opgetreden in explorer.exe. etc. moet worden afgesloten'. Vervolgens dezelfde melding voor DrWatson. Als ik dan de vraag om 'te verzenden of niet' wegklikte liep de pc vast. Liet ik die vraag staan in een hoekje van het beeldscherm, dan kon ik gewoon verder werken.
Ik heb de pc enige malen teruggezet met Systeemherstel tot wel 2 weken terug, maar het probleem bleef.
Vreemd genoeg krijg ik die medling op dit moment nog maar heel af en toe, dus niet echt meer een probleem.

Maar nu heb ik een ander probleem.
Bekijk ik in de Verkenner mijn mappen, dan staat alles gewoon netjes op alfabet
Maar wil ik een foto oid opslaan, of invoegen in een mail dan staan alle Mappen en Bestanden compleet door elkaar, dus je zoekt je een ongeluk. Ik zie er geen lijn in, bijv. qua grootte.
Ik kan ze met de rechtermuis>Sorteren op alfabet wel weer even op volgorde zetten, maar voeg ik de volgende in, dan staan ze weer door elkaar.
Kan er ergens een instelling veranderd zijn? (Mijn zus heeft nl. een paar keer op mijn PC gezeten...).
Ik ben aardig thuis op de computer geloof ik, maar hier weet ik geen raad mee.
Ik zie het probleem enigszins terug in een vraag op Helpmij van 2001, maar ook daarmee kom ik er niet uit.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan