Explorer.exe wordt afgesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.

danox12345

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2007
Hoi, ik krijg telkens een foutmelding en die gaat als volgt: In explorer.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.
U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.
Dan kan ik de inhoud van het foutenrapport zien, hier is hij: http://img120.imageshack.us/img120/6338/probleemjl2.jpg
Wanneer treed deze melding op? Gewoon wanneer ik iets doe bijvoorbeeld Xfire starten of gewoon mijn documenten openen.
Wat gebeurt er precies? Ik krijg deze melding en als ik dan klik op Rapport verzenden/niet verzenden valt de taakbalk weg en soms komt hij terug en soms ook NIET! Erg vaag, maar wanneer hij niet terugkomt opent de computer Mijn Documenten.
Kan iemand mij helpen?!

ik zit eigenlijk al een jaar met dat probleem...
dat hij soms niet terug komt komt door de proces drwtsn32.exe
deze moet je dan even via CTRL-ALT-DEL afsluiten dan komt de taakbalk ook weer terug.

Erg irritant dit probleem maar destijds kon ook niemand mij al helpen en ik ben er nu al wel aangewend
bij elke melding die het krijgt kost het me geen extra tijd meer:)

ik zit eigenlijk al een jaar met dat probleem...
dat hij soms niet terug komt komt door de proces drwtsn32.exe
deze moet je dan even via CTRL-ALT-DEL afsluiten dan komt de taakbalk ook weer terug.

Erg irritant dit probleem maar destijds kon ook niemand mij al helpen en ik ben er nu al wel aangewend
bij elke melding die het krijgt kost het me geen extra tijd meer:)

Hey oke, dan ben ik niet de enigste, maar weet je zeker dat die taakbalk dan terugkomt?
Dat is alvast fijn dan.. :P

Lijkt mij tijd dat je een HJT logje post op www.nucia.nl

Kijk even hier voordat je dat doet, zodat je weet hoe men het graag heeft daar op het forum.

Deze tip geldt ook voor Sensicane.

Succes,

Tijs.

Waarom, ik heb het hier toch al gepost, of ik snap niet egt wat je bedoeld, ik ben hier pas nieuw, maar blijkbaar had ik me al ooit aangemeld hier :S. Dus denken jullie dat ik alles al snap maar in feite ben ik hier net niew :P
En wat is een HJT logje?:P

HJT = HiJackThis -> informatie

Is om toevoegingen aan je systeem (Verkenner/Explorer, Internet Explorer, reguliere software etc.) te beoordelen op kwaadaardigheid of mogelijke crashgevoeligheid.

HJT-logs worden hier op het forum niet nagekeken, vandaar de doorverwijzing naar Nucia.

Tijs.

HJT = HiJackThis -> informatie

Is om toevoegingen aan je systeem (Verkenner/Explorer, Internet Explorer, reguliere software etc.) te beoordelen op kwaadaardigheid of mogelijke crashgevoeligheid.

HJT-logs worden hier op het forum niet nagekeken, vandaar de doorverwijzing naar Nucia.

Tijs.

Ohw, maar dat durf ik niet, zoveel weet ik er niet vanaf :S.

Er worden door HJT geen serienummers van Windows of je programmatuur opgeslagen, dus het is wat dat betreft een ongevaarlijk speeltje. Pas als je er iets mee gaat uitschakelen/verwijderen, dan pas gebeurt er wat.
Wat je evt. kunt uitschakelen/verwijderen, dat kunnen de experts op Nucia je vertellen, als je een HJT-log post op hun forum.

Tijs.

Ik heb nog geen HJT gedaan, maar er wordt hier gezegt dat je de taakbalk terug krijgt door het proces drwtsn32.exe af te sluiten, maar dit proces vind ik niet bij processen. :S
Is er geen andere manier om te taakbalk en de iconen weer terug te krijgen?
Ik heb ook al wat gegoogled en toen werd er gezegt dat het ook door AVG kan komen, want die zag een bestand genaamd wininet.dll ofzoiets als een virus en dat was bij mij ook!
Toen heb ik het ''schoongemaakt en verwijdert''.

Laatst bewerkt:
klik op de website hieronder om het probleem op te lossen :

http://www.mozilla-europe.org/nl/products/firefox/

Hey, sorry maar ik denk dat jij denkt dat het om internet explorer gaat!
Maar het gaat om explorer.exe iets héél anders.
Toch bedankt voor je reactie.
Ik heb even gescant met SB SEARCH & DESTROY en hij heeft 9 fouten gevonden ofzoiets waaronder ook een met de antivirus ofzoiets.
Ik heb het ''gerepareert'' en nu nog maar even afwachten.. :P
__________________________________________________________________________________________________________________________________
Oke dat heb ik gedaan en nog steeds krijg ik het.. Ik heb gelezen dat je het terug kan krijgen door bij CONTROL+ALT+DELETE bij bestand explorer.exe te openen en dan komt hij terug, maar als ik dat doe opent Mijn Doucmenten zich steeds. Alhoewel ik moet zeggen dat het vanmorgen 1x is gelukt om via dit de taakbalk+iconen terug te krijgen, maar als het nu weer gebeurt dan helpt het telkens niet..
Andere alternatieven?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan