Hoi , ik ben dus Blokske en zit met een vervelend probleem 
Ik heb namelijk sinds daarstraks een klein continue verbruik op internet .
Ik had onder ander een update gedaan voor Limewire en een progje geinstaleerd van windows (dancers) .
Ondertussen heb ik Spybot S&D , Norton Av. en Norton Utilitie's , cc-cleaner en Revo uninstaller laten lopen ná de voornoemde
prog's te hebben verwijderd , nog steeds dat verbruik , weet ook niet of het wel iets met die progs te maken heeft ...
Bij windows firewall en Norton haal ik er niets uit qua it-verbruik ..
Via het progje NetBalancer kan ik zien dat het explorer.exe is die continue verbruikt ..
Ik kan echter niet zien wat dit veroorzaakt en wat er precies uitgewisseld word , via NB. kan ik zien dat het om een 10 tal ip adressen gaat !?
Systeemherstel bij Vista bied ook geen oplossing ..
Het verbruik is ongeveer 1,5 tot 5 procent van de 30/mbs ..
Graag een beetje hulp ?
Alvast vriendelijk bedankt van een leek ...
Blokske ..

Ik heb namelijk sinds daarstraks een klein continue verbruik op internet .
Ik had onder ander een update gedaan voor Limewire en een progje geinstaleerd van windows (dancers) .
Ondertussen heb ik Spybot S&D , Norton Av. en Norton Utilitie's , cc-cleaner en Revo uninstaller laten lopen ná de voornoemde
prog's te hebben verwijderd , nog steeds dat verbruik , weet ook niet of het wel iets met die progs te maken heeft ...
Bij windows firewall en Norton haal ik er niets uit qua it-verbruik ..
Via het progje NetBalancer kan ik zien dat het explorer.exe is die continue verbruikt ..
Ik kan echter niet zien wat dit veroorzaakt en wat er precies uitgewisseld word , via NB. kan ik zien dat het om een 10 tal ip adressen gaat !?
Systeemherstel bij Vista bied ook geen oplossing ..
Het verbruik is ongeveer 1,5 tot 5 procent van de 30/mbs ..
Graag een beetje hulp ?
Alvast vriendelijk bedankt van een leek ...

Blokske ..