Explorer fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

miles

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2002
Hallo,

Elke keer als ik mijn computer opnieuw opstart, dan krijg ik elke keer een foutmelding:

"Explorer.exe heeft fouten gegenereerd en wordt gesloten door windows. U dient dit programma opnieuw op te starten."

Ik heb windows 2000 SP4 en heb de PC al een keer gescand op spyware, maar de melding blijft.

Weet iemand waar dit probleem aan kan liggen?

Gr. Miles

weet je niet waar de fout zit die 'explore.exe' genegeerd heeft? ,, heb je toevallig iets verwijdert op een onjuiste manier ( daarmee bedoel ik op de map klikken en dan op shift delete of rechter muis knop en dan verwijderen ?

gr hollander

Hoi,
Misschien is het handig als je eerst eens kijkt in je logboek.
Meestal staat daar een omschrijving van de fout.
Je komt daar door via start naar configuratiescherm systeembeheer en logboeken te gaan.
Laat eens weten of je wat wijzer geworden bent.
Groet en succes:thumb:

hier staat verder niks in vermeld over de foutmelding...

Hoi,
meestal als er een fout plaatsvindt wordt dit automatisch in een logboek gezet, in het pop-up kan je ook lezen dat er iets van in het logboek wordt gezet met een korte soms vage vermelding.
Vaak staat er dan een idnummer bij, dat je kan terugvinden met een verklaring erbij op het internet.
Anders lijkt het me een goed idee de Internet Explorer opnieuw te installeren.
Succes:thumb:

Toen ik vanmorgen mijn pc wou opstarten (windows 2000) kreeg ik ook ineens de foutmelding dat internetexplorer.exe fouten heeft gegenereerd.

Normaliter gebruik ik alleen Mozilla maar gisteren heeft een vriendin van mij IE gebruikt, misschien dat ze per ongeluk wat heeft geinstalleerd, maar dat weet ik niet zeker.

Er wordt ook aangegeven dat er een foutenlogboek wordt aangemaakt, maar verder gebeurt er niets, als ik op annuleren klik krijg ik geen bureaublad dus.

De stappen die door microsoft worden aangegeven op deze site http://support.microsoft.com/kb/314867/nl heb ik geprobeerd uit te voeren maar deze bestanden kan ik niet terug vinden, dus ik kan ze ook niet wijzigen of verwijderen zoals de site voorschrijft.

Ik kom wel in de veilige modus maar krijg daar dus ook deze melding, waardoor ik eigenlijk niets uit kan voeren in de veilige modus

Weet iemand wat ik verder nog kan doen om dit probleem op te lossen?

Alvast bedankt voor de hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan