Explorer foutmelding in film map

Status
Niet open voor verdere reacties.

jjw

Meubilair
Lid geworden
19 jul 2002
Berichten
5.040
Helaas ondervindt ik teveel een foutmelding als ik mn map met films open. Hierin staan al mn fims zos divx en avi's.

Onlangs XP pro geinstalleerd en nadien deze foutmelding.
Er wordt dan aangegeven dat explorer een fout heeft veroorzaakt en dat explorer wordt afgesloten. Of te wel ik kan niet bij mijn films komen.

Weet iemand een manier om dit op te lossen of om die foutmeldings procedure uit te zetten.

grtjs jarno.
 
Welke codecs zijn er geinstalleerd?
 
Allemaal, ik gebruik het megacodec pakket ooit gedownload van internet, dit gebruik ik al geruime tijd op mijn machine, al heel veel plezier mee gehad.

Als er meer codecs te downloaden zijn hoor ik dat graag hoor.

grtjs jjw
 
Nou, ik vraag dit eigenlijk omdat ik op meerdere PC's(familie, vrienden etc)ben tegengekomen dat wanneer er meerdere pakketten geinstalleerd zijn, je vaker dit soort meldingen krijgt.
Of Explorer moet afgesloten worden, of Moviemaker loopt vast en moet worden afgesloten etc.
Je zou kunnen proberen om eerst even dat Megapakket te verwijderen, het even aan zien, en dan weer terug zetten.
Of het pakket vervangen door K-lite. Ik hoor dat daar minder problemen mee zijn.
 
Nou ik las op een ander forum dat het downloaden van het nieuwste directx 9 pakket ook kan zorgen vor oplossingen, dat was ik nu aan het proberen.
Als ik het pakket verwijder doen ongeveer drie kwart films het niet meer, dat is niet de bedoelling.

Maar toch bedankt voor het meedenken.
 
Dat begrijp ik, maar dan kun je wel zien of dat wel of niet voor problemen zorgt.
Ik heb gemerkt dat teveel codecs elkaar tegenwerken.
Ze gaan als het ware ruzie maken wie er nu moet compressen en decompressen, vandaar.
Voor installatie van SP2 en inderdaad direct X9.0c geen last, maar na installatie wel.
Merk je niets, installeer je dat Megapack weer.
 
Nou moet toegeven dat na het instaleren van de laatste versie codecs en het hernoemen van de map eigenschappen er geen foutmeldingen meer zijn geweest.

Ik dank jullie voor het meedenken maar het probleem is is dus opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan