Explorer kan geen site's openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Kat

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
Berichten
557
Beste mensen,
ik heb een probleem met mijn internet verbinding.Mijn OS is XP prof en ik gebruik Internet Extplorer 6. Het volgende is er aan de hand. Mijn telefoonmodem belt in bij mijn provider en ik krijg verbinding met mijn provider.
wanneer ik dan naar een bepaald internet adres wil gaan ,zoekt hij even naar de site.
Het eerste blokje verschijnt in de balk en dan komt er het bericht : internet Explorer kan de site niet openen. Volgen mij staat ergens de time out te kort ,om de browser de tijd te geven om de gevraagde site te openen. Nu is mijn vraag waar kan ik de tijd instellen die gebruikt mag worden om een site te vinden.
Onder Explorer 5 kon je dat instellen maar bij versie 6 kan ik dat niet vinden.
Wie helpt mij?
Vr.gr. B.Kat
 
Nu is mijn vraag waar kan ik de tijd instellen die gebruikt mag worden om een site te vinden.
Ik kan alleen een optie dat je in kan stellen hoeveel tijd het mag duren totdat de verbinding in stand is gekomen voordat 'ie opnieuw in wil bellen.

Kan je wel pingen naar een site?
 
Is dit van de ene dag op de andere dag gekomen? En het gaat om elke webadres? Het lijkt me dat de netwerkinstellingen niet goed staan. Kan je wel e-mailen?

Groetjes,
Bennie
 
IE kan geen site's openen.

Beste mensen,
Bedankt voor het mee denken over mijn probleem.
Maar ik heb nu hoogstwaarschijnlijk de fout gevonden.
Het is een konflikt tussen de twee besturingssystemen die op mijn PC staan.
Op de eerste schijf ( C ) staat Win XP home edit. Op schijf twee ( D ) staat
Win XP prof.Ik kan via dual boot kiezen tussen de twee systemen.
Wanneer XP home als eerste keus staat ingesteld en ik start XP prof op dan heb ik het probleem met Internet Explorer.
Stel ik de PC zo in dat XP prof als eerte keus staat en ik start de tweede keus ( XP home ) op dan heb ik in de home versie het zelfde probleem met IE.Dan werkt het onder de prof versie wel.
Probleem opgelost ( op mijn manier wil het dus niet via het OS wat op de tweede plaats staat om te internetten,ook E-mail werkt dan niet.
Vr.gr.B.Kat
 
Off-topic: wat is het nut om vrijwel twee dezelfde besturingssystemen op je PC te hebben?

Groetjes,
Bennie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan