Hoi,
Ik vraag me eerlijk gezegd ook een beetje af wat je bedoelt met "Visual Studio 2012 Professional with Blend"... Ik heb nog nooit van Blend gehoord. Maar uit je titel begreep ik wel dat je het met vb.NET wil maken?
Dan, als je wilt beginnen met programmeren, is verkenner namaken misschien een beetje teveel van het goede, maar dat is je eigen keuze. Ik weet niet hoeveel ervaring je al hebt, maar doordat je een tutorial voor een webbrowser hebt gevolgd, ga ik ervan uit dat je nog niet veel ervaring hebt (verbeter me als ik het fout heb...).
Waarschijnlijk zal het je bij de webbrowser tutorial wel opgevallen zijn dat het eerste wat je doet is kijken wat je nodig hebt. Dus, waar bestaat verkenner eigenlijk uit? En hoe heten die controls in vb? En hoe werken die controls in vb? Wat moeten die controls voor taken gaan uitvoeren? Kunnen die controls (in vb) dat wel uitvoeren of het ik daar een eigen control voor nodig? Kortom, begin met jezelf (véééél) vragen te stellen over wat het moet doen, hoe het dat dan moet doen en of dat überhaupt wel (voor jou) mogelijk is (en niet te moeilijk totdat je meer kennis hebt opgedaan).
Je moet je misschien ook gaan afvragen hoeveel codes je van anderen wilt gebruiken. Zolang jij de code niet begrijpt, heeft het in principe geen zin om de code te kopiëren. Dan kan je net zo goed gewoon het programma van die ander downloaden. Ik weet namelijk zeker dat er anderen zijn die dit hebben gedaan (1 gezien/geprobeerd, maar dat was C#, en vaker op internet projecten in vb rond zien zwerven). Dat geld ook altijd voor de codes die je hier krijgt/ziet staan. Het zal je niet goed verder helpen als je de codes niet begrijpt.
Begrijp me niet verkeerd, we zullen je altijd (proberen te) helpen, maar wat ik eerder al zei, we gaan niet alle codes voor je maken.
MartinJM