explorer met administrator

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan zwijnenberg

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2004
Ik kan mijn explorer 10 alleen nog maar openen met administrator ook als ik vanuit een mail een link wil openen lukt mij dat niet.
Met google chrome gaat het wel goed.
Wie kan mij helpen. Alvast hartelijke dank.

Explorer herstellen naar standaard waarde :( .... helpt niet ?? :( ( ik zeg maar wat :( ) ..
=================

Of je kan ook volgende stapen proberen :

Klik met rechte kant van muis beneden in balk links op Explorer en Eigenschappen en op volgende op Beveiliging ..

1)- Klik beneden op Geavanceerd

2)-Klik op Machtigingen wijzigen

3)- MOCHT je ergens zien dat staat als maar een keertje > NIET overgenomen !< wis maar ALLES ongeacht wat je ziet en klik

op klein vierkantje ( AANVINKEN ! dus ! ) beneden Overneembare machtigingen van het bovenliggende object opnemen ..

4)- KLIK als laatste op Toepassen en 2X vervolgens op OK zo sluit je alle vensters dan ............. probleem is nu automatisch 100% opgelost !

15nwprm.jpg
16bloh0.jpg

Laatst bewerkt:
:( Explorer her-installeren helpt ook niet ?? oof via Internet opties her-stellen ook niet ?

35ksegw.jpg
of terug naar 9 keren ? ..ik draai namelijk nog steeds op 9 ...hogere hoef ik niet ...

Laatst bewerkt:
Helaas ook niet maar als je explorer 10 heb hoe krijg ik dan een 9 meestal geeft hij aan dat je al een nieuwe versie hebt.

Je zei dat je nu Explorer 10 hebt ...klopt toch ??
En volgens mij is Explorer 11 poosje aan de gang ( allebei hoef ik niet ! :D ) je kan zelf bepalen hoe je updates zal ontvangen en installeren enz ...( kijk screenshot ! ) ..
ScreenShot034.jpg

Mocht je die Explorer via Windows Updates geinstaleerd hebt ( ?? toch ) terug naar explorer 9 je kan ( als je dat wil ? ) altijd als je deze pad volgd :

Start / Alle programma's / Windows Update / Helemaal onderaan Geïnstalleerde Updates /

en zoek maar tussen-in jouw Explorer 10 klik er op met rechte muiskant en gewoon verwijderen, nadat je hebt jouw PC her-start heb je dan ook jouw explorer 9 terug ....
ScreenShot035.jpg
==============
MAARR er zijn heleboel mensen dat ze zullen jou niet makkelijk aanraden dat jij Explorer 10 verwijdert zeer veel zijn ze ook helemaal tevreden mee enz..enz.. uiteindelijk deze stap ik ook geen garantie dat jouw probleem opgelost zal worden :(

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan