Explorer reageert niet, muis blijft beweegbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zou het zo ook niet meer weten.

drivers zijn goed volgens jou,themperaturen een reperatie gedaan? etc etc.

ik blijf het je schuldig.
een herstal kan heeeel verfrissend werken;)

maar ja dat werk eraan he;)

Ja, ik ga het toch maar doen denk ik. Zit niet veel anders op.

tja.....

wellicht iemand anders nog ideeen?
maar dan zou er wel gereageerd zijn in dit topic.

als je echt zeker bent van jezelf dat je alles uitgesloten hebt.....

succes

ik zou meer beginnen denken dat het een hardware probleem is...
en de temperatuur is het al niet :confused:

het enigste waar ik nog kan verzinnen waar ik veel eerder had moeten opkomen was memtest :thumb:

Maar het rare is dat de muis altijd gewoon beweegbaar blijft. Als het echt iets met de hardware was zou die toch ook helemaal vastlopen of niet?

Maar welke hardware zit je aan te denken dan?

Maar het rare is dat de muis altijd gewoon beweegbaar blijft. Als het echt iets met de hardware was zou die toch ook helemaal vastlopen of niet?

Maar welke hardware zit je aan te denken dan?

wel ik denk dus aan het geheugen...
en om dat te testen kan je ofwel telkens me 1 geheugenbalkje starten en dan altijd 1tje bijsteken totdat je nog eens op je probleem loopt om te zien of er echt een slecht geheugenbankje is...

ofwel simpelweg memtest uitvoeren zoals aangegeven in mijn vorige post :thumb:

Nou, een verser Windows-install lijkt wel te werken voorlopig. Memtest leverde wederom niks op, en ook de balkjes er 1 voor 1 even uit halen maakte het verschil. Maar nu lijkt het dus goed te gaan, al krijg ik internet nog niet aan de gang, maar daar maak ik wel een nieuw topic voor.

Bedankt voor de hulp.:thumb:

Nou, een verser Windows-install lijkt wel te werken voorlopig. Memtest leverde wederom niks op, en ook de balkjes er 1 voor 1 even uit halen maakte het verschil. Maar nu lijkt het dus goed te gaan, al krijg ik internet nog niet aan de gang, maar daar maak ik wel een nieuw topic voor.

Bedankt voor de hulp.:thumb:

ok...
deze is dan wss opgelost :thumb:

Helaas, te vroeg gejuichd. Net liep het ding weer helemaal vast, behalve de muis dus weer. Ik was even in cmd even met ping en ipconfig aan het kijken of ik mijn netwerk aan de gang kan krijgen. Het ligt dus duidelijk niet aan de verse Windows-install.

Maar Memtest leverde dus tot 2 keer toe niks op, wat zou het nog meer kunnen zijn?

welk merk en type pc is het eigenlijk?

als het geen zelfbouw is natuurlijk...

Zelfbouw, jawel. :D

Misschien dat ik toch eens een zetje nieuwe geheugenstripjes ga halen en eens kijken wat er dan gebeurt. En anders ga ik aan de nieuwbouw denk ik als niemand verder nog suggesties heeft.

ik denk toch nog altijd dat het 1 van je hardware componenten is eigenlijk :P

nl. je grafische kaart :confused:
heb je daarvan ook de laatste driver?

heb je de laatste chipset driver?

Grrafische kaart? Maar ik heb net een verse windows-install gedaan en dus ook weer de drivers van de cd van de grafische kaart, en toch loopt ie nog vast. Dus voor de her-install met de drivers die ik toen had liep ie net zo hard vast als zojuist met de drivers die ik van de cd heb geinstalleerd.

ja, ik weet het ook niet meer goed hoor...
maar op die cd staat waarschijnlijk niet de laatst nieuwe driver hé

Dat klopt, maar hij heeft toch ooit probleemloos gewerkt met die driver.

ja, ik weet het gewoon ook allemaal niet meer zo goed hoor...

het is meer gokken achter een oplossing dat ik nu doe want jouw OS is al opnieuw geinstalleerd, je hebt het geheugen gecontroleerd en dat was allemaal in orde!

dus ik denk dat je het gewoon bij een ander hardware component moet gaan zoeken en het meest logische lijkt mij de grafische kaart...

kan je mij anders eens zeggen welke grafische kaart dat is?
je kan daar ook achter komen met het programma pc wizard:thumb:

dan kan ik eens gaan zoeken naar een andere driver

wel voor jou is het dan misschien het gemakkelijkst om zelf hier op deze site je kaart te selecteren of het programma op die site je pc laat doorzoeken naar de geschikte driver

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan