explorer sleept afbeelding bij scrollen

Status
Niet open voor verdere reacties.

brianvandewege

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2001
Ik heb een probleem met een aantal sites waarbij, als ik scroll de afbeeelding worden uitgerekt tot hele kleine streepjes, terug scrollen geeft het zelfde resultaat.

Ik kan niet zien of de pagina opnieuw geladen wordt. Wat ik wel zie is dat bij het scrollen ook de schuif aan de rechterzijde blijft hangen.

nu zou je kunnen denken dat het door het laden van de afbeeldingen komt maar ebay bijvoorbeeld heeft er geen last van.

ik gebruik windows xp en een snelle adsl lijn

groeten brian van de wege

Ik vermoed dat het niet aan de sites ligt en ook niet aan IE, maar dat de instellingen van je video-kaart je in de steek laten als er zware grafische beelden gedownload/gescroll'd worden.
Kijk de vernieuwingsfrequentie eens na, heb je een TFT-monitor? Zet hem dan eens op 60 Hertz.

hoi, ik heb idd een tft scherm m staat al op 60Htz. Ik heb overigens geen last met Flightsimulator x waarover ik veel klachten heb gehoord van mensen met betere videokaarten dan ik heb.

Kan altijd beter maar verder nooit happeringen hier

de kaart is trouwens een geforce fx5700ve met de nieuwste drivers

Eigenaardig. Je zult net als ik wel weten, dat het verschijnsel dat je beschrijft pas optreedt als je systeem, door welke oorzaak dan ook,
is teruggevallen op de standaard vga-adapter.
Als bij jou alle instellingen goed staan, zou ik niet weten waar je probleem vandaan komt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan