Explorer sluit af als ik verwijder

Status
Niet open voor verdere reacties.

brampower

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2005
Berichten
44
Hallo.

Ik heb sinds kort een zeer vervelend probleem. Zodra ik bestanden wil verwijderen sluit mijn explorer af. Als ik dan de explorer weer aan zet staan die bestanden er dan gewoon nog en dus kan ik nu niks meer van mijn computer deleten. Ik weet niet hoe dit zo gekomen zou zijn, en een restart werkt niet. Ik heb hier ook nooit eerder mee te maken gehad.

Ik draai Windows Visa Ultimate 32-bit.

Ik hoop zo snel mogelijk een helpende reply te hebben :)
 
Ik zal dat programmatje even proberen, bedankt!

Maar die andere link gaat erover dat alles erg traag gaat, maar bij mij sluit Explorer.exe gewoon meteen af.

**EDIT: Dat programmatje werkt wél, maar ik vind het een beetje omslachtig werken. Ook is dit niet écht een oplossing, omdat ik ook niet met mijn rechtermuisknop kan klikken enzo. Dan sluit Explorer.exe ook af.
 
Laatst bewerkt:
Hoi !

Heeft het in het verleden wel goed gewerkt ?

Zet dan via systemrestore je PC terug naar een dag dat alles nog goed werkte !

Evt. hier: http://www.speedyvista.com/registry.html een bestand om je Vista terug te zetten naar de basis-instellingen.


Greetz,

Harry.
 
Als ik dat doe zijn al mijn registrykeys weg, toch?

Dan zullen veel spellen en programma's niet meer werken, en System Restore heeft geen restorepunten ?
 
Hoi !

Dus het heeft wel gewerkt ?

Hoezo: heb je System-Restore uitgeschakeld ?

Vista maakt so-wie-so bij iedere update een herstelpunt aan, dus die moeten er echt zijn !!


Greetz,

Harry.
 
Die is er dus niet :/

Maar als ik Volume Shadow Copy service aanzet werkt het weer wel eventjes, dus daar zit misschien het probleem?

MVG
 
Hoi !

@brampower: ben je in het register aan het rommelen geweest ??
Of een virusbesmetting gehad ?

Nu begin ik een beetje die rare fouten bij je te begrijpen.
VSS: zie hier:http://tweakers.net/nieuws/43721/Vista-krijgt-bestandsversiemanagement-uit-Windows-Server.html

Maar: ik zou een herstelinstallatie van Vista overwegen, als je die registerbackup niet wilt/kunt gebruiken. Je bent wel erg kwetsbaar zo, en wie weet wat er nog meer aan ellende tevoorschijn komt.

Greetz,

Harry.
 
Nope, ik heb niks in het register gedaan en een Vista herinstallatie heb ik niet zo veel trek in ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan