Explorer start bij starten windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

PC-user

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2003
Berichten
363
Elke keer als ik windows opstart start Iexplorer ook op, hij staat niet in de map opstarten. Wie weet hoe ik dit op kan lossen? Is het misschien iets in de registry?
 
Kijk eens bij Start - Uitvoeren - msconfig tabblad opstarten en kijk of daar I E daar staat aangevinkt en vink dat dan uit.


Limbo
 
Het staat er nieteens tussen........

Iemand een idee wat het probleem dan kan zijn?
 
Scannen op spyware is een optie: Download hier de gratis versie van Ad-aware, na de installatie eerst updaten door te klikken op het wereldbolletje en scan. Daarnaast kan je nog Spybot installeren (werkt prima naast elkaar), ook gratis. Eveneens eerst updaten alvorens te scannen. Uitleg+download Mocht na gebruik van Ad-aware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan een Hijack This Log, klik-->Helpmij tegen spyware offensief<-- Druk daar op de knop: "Reageer op bericht" en post je log.

Je kan ook eerst een online-scan doen qua virussen: HouseCall
 
ik heb ad-aware en spybot al geinstalleerd staan, geen resultaat. "k denk ook niet dat het in de spyware kringen te zoeken is. M'n startpagina is gewoon Planet, en dat is het altijd al geweest
 
Spyware hoeft altijd je startpagina te veranderen, kan ook andere narigheden veroorzaken. Je kan toch voor de zekerheid een Hijack This Logje plaatsen in het betreffende topic en ook nog een online-scan. :cool: Dan kan je dit alles uitsluiten. Maar niets moet natuurlijk. :)
 
uiteraard.''k ken het probleem bij iemand anders.....das geen pretje ;) :D
 
Heb gezien dat Pieter heel wat heeft gevonden, hopelijk ben je er nu snel vanaf! :thumb:
 
Bedankt voor je adviezen en betrokkenheid. Ik zal er zo snel mogelijk naar kijken, en laat wel weten hoe het afgelopen is ;)
 
probleem is nog niet opgelost, heeft niks met spyware te maken blijkbaar :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan