Explorer valt telkens weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stanley19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Hi,

Ik heb op dit moment een packard bell ter beschikking (voor reparatie) en heb een aantal problemen met het surfen.

Als ik explorer open dan volgen er tientallen popups. Als ik het exacte urladres weet van de site dan gaat IE er naar toe. Als ik vervolgens op een link in diezelfde pagina klik dan sluit IE meteen af.

Ik wilde dus spywareapplicaties downloaden (Adaware spybot spywareblaster etc.) maar dat gaat dus niet. Via een omweg is het gelukt adaware te downloaden en te laten scannen. De pc zat inderdaad vol spyware.

Bovendien als ik een hijackthislog wil maken, dan kan dat niet!. Het scherm wordt getoond en meteen weer afgesloten. Dit geldt ook voor spybot.

Ik wilde via veilige modus met netwerkmogelijkheden het een en ander proberen, maar ik kom dus niet in veilige modus met deze Packard Bell. Op F8, F10, F5 reageert ie niet. Is er nog een andere mogelijkheid?

Ik heb nu ook Norman virusscan gedownload en die geeft nu ook om de haverklap een virusalert.

Hoe pak ik de problemen (spyware voornamelijk denk ik) aan?

Uiteraard is mijn laatste redmiddel een Format C.

alvast bedankt

Groet

Stanley.

als die zo zie ,zou ik voor format c: gaan ,omdat je toch niet alle troep erzo af krijgt

Hijackthis wordt dus gelijk weer afgesloten,
wijzig de naam van hijackthis.exe eens in hjt.exe en probeer weer een logje te maken.

Zet het logje dan bij Nucia.

als die zo zie ,zou ik voor format c: gaan ,omdat je toch niet alle troep erzo af krijgt

Zou ik ook doen, ik heb dit ook gehad en dit is erg vervelend :S gewoon ff je windows cd erin pleuren en formateren

Zou ik ook doen, ik heb dit ook gehad en dit is erg vervelend :S gewoon ff je windows cd erin pleuren en formateren

Als er andere oplossingen zijn, snap ik niet waarom je dan gelijk een format zou doen.
Anders nog altijd, eerst een Repair Install proberen, als de virussen/trojans zich aan Windows hebben gehecht.

maar als dat ding zo vol zit met van alles en je niks kan downloaden om het weg te krijgen...

Dat is waar, maar als je Hijackthis aan de praat kan krijgen ( door bijv. andere naam ) kan je daarmee al een begin maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan