explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

ja.vanuden

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2001
Berichten
87
hallo ik heb een vraagje als ik explorer opstart duurt het 50 seconden voor dat hij er op is weet iemand hier een oplossing voor ik heb xp erop staan

alvast bedankt
jo van uden
 
Welke programma`s heb je nog meer lopen dan.

Probeer IE te herstellen

Start
Programma`s
Bureau-accessoires
Systeemwerkset
Systeeminfo
Extra
Reperatieprogamma voor IE
IE herstellen

De computer opnieuw opstarten.

Ik weet niet precies of dat ook zo bij xp werkt, ik geloof het wel daar Internet Explorer apart is.
 
komt het niet doordat hij de proxyinstellingen opspoort, zoja dan met je het uitvinken bij de opties
 
Mhmm......

Misschien kan dat ook komen door een slechte verbinding...
Probeer eens je IP-adres te vernieuwen.

Start-programmas-bureau accesoiren-opdracht prompt

Typ vervolgens in

Ipconfig /release

Je IP wordt vrijgegeven

vervolgens

Ipconfig /renew

je IP wordt vernieuwd

Inderdaad kan het uitvinken van mogelijk (foutieve, trage) proxy servers ook helpen.

Scan voor de zekerheid ook eens op spyware en virussen, die kunnen dit soort problemen namelijk ook veroorzaken.

Succes,
 
hallo ik heb even explorer gescand en er een txt bestand van gemaakt(hijackthis) kunnen jullie dan kijken of er soms nog spyware bij zit.

groetjes jo van uden
 

Bijlagen

  • hijackthis.txt
    2,4 KB · Weergaven: 22
Jo,

Als het zolang duurt om het venster zelf te openen, zou het weghalen van deze: O8 - Extra context menu item: Save with Download Manager... - C:\Program Files\J River\Media Jukebox\DMDownload.htm misschien kunnen helpen. Dat is geen spyware, maar waarschijnlijk een dode link waardoor het programma eerst loopt te zoeken.

Groetjes,

Pieter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan