explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

dalt005

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2002
Berichten
446
Hoe komt het dat mijn internet explorer veel keren niet reageerd? mijn startpagina is msn .be:eek:
 
Met deze info.... geen flauw idee

Heb je al eens gescanned op virussen en spyware?
 
Geplaatst door m@rio
Met deze info.... geen flauw idee

Heb je al eens gescanned op virussen en spyware?
ja bijna dagelijks en met mns (vlinder)heb ik geen probleem
 
MNS? Bedoel je MSN? Misschien is het toch verstandig om even op www.housecall.nl op virussen te scannen en hier te kijken voor spyware.
 
Geplaatst door megabit
MNS? Bedoel je MSN? Misschien is het toch verstandig om even op www.housecall.nl op virussen te scannen en hier te kijken voor spyware.
ok met housecall is alles ok en ik heb geen virussen want dat doe ik regelmatig.Het is juist INTERNET EXPLORER die veel blokeerd.Normaal kan ik via MSN EXPLORER doen wat ik wil .Maar ik heb toch liever INTERNET EXPLORER
 
Geef dan eens wat meer informatie. Om welke versie van IE gaat het? Welke Windowsversie heb je? Wat gebeurt er precies als IE "blokkeert"? Krijg je een foutmelding en, zo ja, hoe luidt die? Ben je al bij Windows Update langsgeweest om te kijken of jouw versie van IE misschien ge-update kan worden?
 
ja ik heb reeds alles gedaan,ik gebruik IE 6.1 en heb alle updates. Als fout melding krijg ik " DIT PROGRAMMA REAGEERT NIET"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan