explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefano

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2004
Berichten
865
Bij het aanklikken van een link in explorer wordt een nieuw venster geopend. Dit venster verschijnt in een grootte van ongeveer 5 cm op 15 cm. Probleem : Ik kan de grootte van het venster niet aanpassen met maximaliseren of door het venster te verslepen met de muis .

Weet iemand raad ?

dank
 
Dus dit gaat niet? Klik een hyperlink op een web-pagina met de rechter-muisknop aan. Kies 'openen in nieuw venster' in het snelmenu. Ga nu terug naar het eerste scherm wat je geopend hebt (dus het scherm, waar je vandaan komt), en sluit het. Ga nu naar het door de hyperlink geopende venster, en sleep dit met de muisknop naar de grootte die je wilt. De maximaliseren knop hierbij dus NIET gebruiken (vierkantje rechtboven), want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. Hierna druk je de Ctrl knop in, houd hem ingedrukt, en sluit het venster, door op 'sluiten' in menu 'Bestand' te klikken. In het vervolg hoort nu elk nieuw venster dat je opent op de op deze wijze ingestelde grootte te openen. (copyright @ Ton Kleinkramer)

Mocht dit ook niet lukken dan heb je mogelijk wat aan de tip van Guus: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=182180&highlight=venster
 
Laatst bewerkt:
Klik een hyperlink op een web-pagina met de rechter-muisknop aan. Kies 'openen in nieuw venster' in het snelmenu. Ga nu terug naar het eerste scherm wat je geopend hebt (dus het scherm, waar je vandaan komt), en sluit het. Ga nu naar het door de hyperlink geopende venster, en sleep dit met de muisknop naar de grootte die je wilt. De maximaliseren knop hierbij dus NIET gebruiken (vierkantje rechtboven), want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. Hierna druk je de Ctrl knop in, houd hem ingedrukt, en sluit het venster, door op 'sluiten' in menu 'Bestand' te klikken. In het vervolg hoort nu elk nieuw venster dat je opent op de op deze wijze ingestelde grootte te openen. (copyright @ Ton Kleinkramer)

En Gezina waar ik het ook van over genomen heb.

Groeten Oossie
 
Ik was nog op zoek, maar gezina was me voor :thumb:

Groeten Oossie
 
No worries Guus :) Hopelijk is het probleem inmiddels opgelost...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan