exployer opent sommige sites niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingrid35

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2008
Berichten
18
hallo, mijn man's pc draait op xp, laatst problemen gehad met afsluiten dit is opgelost alleen nu dkan hij bepaalde websites niet openen, ssl cache heb ik leeg gemaakt maar het probleem blijft zich voor doen. wat moet ik hier mee??:eek::eek:

groetjes ingrid
 
explorer XP opent sommige sites niet

Hallo Ingrid35. Er zijn diverse oorzkane vaak, maar lees dit eens door, wellicht helpt dit jou.

Er zijn webpagina's die je wél kunt openen? Mooi, in dat geval moet je de 'Geschiedenis' van Internet Explorer leegmaken, evenals de map met tijdelijke internetbestanden (= het internetcache). En ook moet je – maar dat is een extraatje – instellen dat je de webpagina bij ieder bezoek wilt controleren, want dan weet je zeker dat je altijd de meest recente informatie ophaalt. Werkt het dan nog niet? Dan moet je de standaard-instellingen van Internet Explorer terughalen. Werkt het dan nog niet? Dan moet je toch écht naar de TCP⁄IP-instellingen gaan kijken. Verder natuurlijk even checken wat Mozilla Firefox doet. Als deze alternatieve webbrowser wel goed draait, dan weet je in ieder geval dat je het bij Internet Explorer moet zoeken! Dat is dus het controlemiddel. Niet goed meld je maar terug. Ik hoop van wel en laat even weten. groet Manamana
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan