exporer van subsync dood

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johnnyjohnn

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2007
Berichten
142
hallo,

ik gebruik om de ondertiteling goed te zetten "subsync". nu vind ik dat een handig programma, maar sinds ik een keer via het netwerk een film heb geopend, werkt dit programma niet meer goed. het probleem is dat als ik op het knopje "..." druk (zie afbeelding) dan zou er een explorer schermpje moeten komen zodat ik een film/ondertiteling kan selecteren. maar zodra ik op die drie puntjes klik, komt er niks. ik kan wel de link in de balk kopiëren, maar als ik de ondertiteling goed heb lopen, kan ik niet opslaan. (eigenlijk hetzefde probleem als met dat knopje met de drie puntjes) ik vermoed dus dat het programma niet meer met de explorer kan omgaan, want ik heb een keer een film via netwerk geopend, en dat kon het programma dus niet hebben, want sindsdien kan ik die knopjes niet meer gebruiken.

ik heb al geprobeert om het programma te herinstalleren, geen baat, ik geprobeerd om met revo-uninstaller het programma opnieuw te installeren met een schoon register (dat programma haalt dus alles wat bijv in het register nog zit, ook weg wat naar dat programma verwijst). ik gebruik vista, dus ik heb geprobeert onder windows xp te draaien en als admin uit te voeren, computer opnieuw opstarten helpt ook niet. de netwerklocatie waar ik toen naar verwees (net voordat het dus misging) is beschikbaar. dus het kan ook niet zijn dat hij daarnaar aan het zoeken is.

weet nog iemand een oplossing?
hij is van harte welkom!!
 

Bijlagen

  • Image1.jpg
    Image1.jpg
    21,5 KB · Weergaven: 24
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan