exporer ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
Hoeveel herstelpunten worden er max. aangemaakt, ik zit nu op 17 herstelpunten.
Het neemt zoveel ruimte in beslag.

Hoeveel kan ik je niet vertellen, maar met schijfopruiming > meer opties
kan je ze allemaal behalve de laatste verwijderen.

Hoe moet ik ze dan verwijderen, om er een over te houden.

start > programma's > Bureau-accessoires >systeem werkset > scijfopruiming > tabblad "meer opties" >
Systeemhertsel opruimen

Laatst bewerkt:
Ik ga het morgen uit proberen, al vast bedankt.

Hoi Jozo,

Ik ben even aan het kijken van wat je zei dat ik moest doen, maar ik kom niet op progr.en bureauass. e.d. Werk onder XP.

Weet niet of dit nog wat toevoegt maar ik heb gewoon Systeemherstel op 8% (willekeurig getal eigenlijk, heb HD van 16 GB) gezet, via rechtsklik op Deze Computer, tabblad Systeemherstel en dan schuiven naar wens onder Gebruik van schijfruimte en sluit af met OK. Jij kan bv het schuifje nog meer naar links schuiven, zo blijft het opsnoepen van HD-ruimte binnen de perken.

Ik heb systeemherstel op 8 gezet, maar hoe kan ik nu de overige hestelpunten die er van september nog in zitten verwijderen. Ik wil dus niet alle systeemherstelpunten verwijderen.

dat kan niet, via de oplossing van Jozo kun je alles verwijderen , behalve de nieuwste.
kan ook via>dece comp>C>eigenschappen>
schijfopruiming

Ik heb het gevonden. Probleem is opgelost.Ging naar start en daarna naar schijfopruiming. Weer wat schijfruimte terug gekregen. Bedankt allemaal.

Dat zal meer mensen moeten doen, via deze handeling heb ik weer 3 gig kwijt, het is aan te bevelen, succes.

Dat je het niet op mijn manier kon vinden, heeft er misschien mee te maken dat in mijn menu start op klassiek heb staan.

Hallo Jozo,

Dat kan inderdaad kloppen ik heb hem niet op klassieke weergave staan. Staat bij mij gewoon zoals XP opstart. Kan bij de volgende keer als het idee aangereikt wordt hem dan ook eens op klassiek te zetten. Dan heb je in ieder geval 2 mogelijkheden om er naar toe te gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan