Exporteren Adressen en Accounts in 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eric_Daleboudt

Kascommissielid
Lid geworden
6 aug 2001
In outlook express kan ik de accounts en adresboeken makkelijk over zetten, maar in Outlook 2003 kan ik het maar niet vinden.

Heb via in- en exporteren een backup.pst gemaakt. Als ik die importeer zie ik alle mappen netjes terug komen.

Heb ook een archive.pst gemaakt van het adresboek (althans dat denk ik), maar zou bij joost niet weten hoe ik die moet importeren.

En hoe je accounts kunt exporteren kan ik al helemaal niet vinden.

De bedoeling is dat alles van PC 1 over gezet wordt op PC 2. De mappen is dus al wel gelukt.

Wie kan me helpen. Alvast bedankt,

Eric:thumb:

Hoi,

Dat van het pst-bestand is prima.
Om alle windows en officegegevens over te zetten, zie bijlage en volg de stappen.

Bijlagen

• Bestanden en instellingen overzetten.JPG
    Bestanden en instellingen overzetten.JPG
    29,2 KB · Weergaven: 29
Die kende Ik al

De brave borst heeft zo'n puinhoop van zijn PC gemaakt, dat ik daar niet aan begin, want dat zet hij ook alle ellende over. (zover ik weet).

Dat adresboek heb ik al (zoeken op *.pab)

Nu alleen nog de accounts exporteren.

Als OE het kan moet outlook 2003 het toch ook kunnen.

Eric.:thumb:

nee, uit veiligheidsoverwegingen kan dat m.i.v. Outlook2003 niet meer. Maar zo ingewikkeld is dat toch niet?

Nou dat van die veiligheid lijkt me onzinnig.

Dus je kunt niet eens je eigen programma over zetten, wat een onzin.

Heb de accounts van OE over gezet en dan zegt dat eigenwijze programma, dat hij een account heeft gevonden en of ik dat importeren wil. Hij importeert ze dan vrolijk allemaal zonder een melding.:evil:

Het zal Bill niet weer eens wezen.

Eric.:(

Geef mij SeaMonkey maar, daar ben je nog zelf de baas.

Laatst bewerkt:
Ik maak altijd een apart backup voor elke map. en voor contacts ga ik naar contacts en dan klik ik op bestand importeren en maak i een .pab ( personlijk adres Boek) en bewaar ik die op hetzelfde plek waar de psts zijn. dan als ik wel deze importeren dan test ik voordat ik alles weggooit. importeer ik als naar personlijk mapen.. wat lukt niet bij jouw?:o

Sorry

Was vergeten op opgelost te zetten.

Het blijkt dat als je een backup.pst van origineel maakt je alles hebt, alleen de accounts hebben geen wachtwoord meer na importeren.

Overigens zie nu dat SeaMonkey, netjes om het wachtwoord vraagt en niet zoals Bill "lukt niet, kijk bij help". Maar dat doet hij al sinds DOS, en daar stond dan niet eens "kijk bij help" achter.

Eric.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan