Exporteren in outlookexpres??

• Onderwerp starter Onderwerp starter jan42
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jan42

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2000
Ik gebruik outlookexpress (OE) en wil de berichten exporteren. Hij exporteert naar microsoft exchange (iets anders wil hij niet), maar waar de geexporteerde berichten blijven is me een raadsel. Outlook heb ik verwijderd van de computer.
Wie weet waar mijn geexporteerde berichten blijven?

Kan ik dbx bestanden zo importeren?
Ik wil oude berichten nog eens terug kunnen halen en dacht dat het via pst-bestanden moest.

Hoe importeer je een dbx dan? Ik heb van alles geprobeerd, maar OE (6) herkent de dbx niet als ik naar importeren ga. Als ik dbx in de directory zet waar de andere dbx bestanden staan, gebeurt er niets. Kan je me verder op weg helpen?

Ik heb de oude dbx bestanden in dezelfde directory gezet als waar de huidige dbx bestanden staan. via extra/opties heb ik de archiefdirectory naar een iegen directory aangepast.
Heb je nog tips?

Directory is in deze hetzelfde als 'map'?
Dus je oude e-mails staan nu ook in je archiefmap?
En je kunt ze nog niet openen?

Misschien kun je wat preciezer mijn vragen beantwoorden, want ik snap er nog niet veel van. :)

Ja, met map bedoel ik hetzelfde als directory.
Mijn oude mails staan ook in de archiefmap.
Deze oude mails (in dbx bestand) kan ik niet openen.
Ik heb in OE een nieuwe map aangemaakt met dezelfde naam als het dbx-bestand, met als gevolg dat OE een nieuwe dbx aanmaakt met een volgnummertje
(oud(1).dbx), het bestand oud.dbx leest hij dus niet in.
Wat kan ik nog doen?

Kun je niet opnieuw beginnen?
Alles ongedaan maken en dan importeren?

Zijn het Outlook-emails?

Wat bedoel je met opnieuw beginnen? Hoe begin ik opnieuw? Moet ik dan OE verwijderen en opnieuw installeren?

Hoe importeer ik dan de dbx bestanden? Ik kan nergens vinden waar je dbx-bestanden kan importeren. Het is alleen mogelijk van OE te importeren (zie bestand/import keuzelijst) en die ziet geen dbx.
Graag nog suggesties.

Er is licht in het duister zie ik. Ik kan nu berichten uit een map met oude dbx-bestanden importeren. Ik zal nu de andere dbx-bestanden van m'n CD halen (kan pas vanavond) en het uitproberen.
Bedankt voor je hulp. Vanavond laat ik weten hoe het gegaan is.

Ha Dick, het werkt, ik kan dbx-bestanden importeren en hoef dus niet meer te exporteren.
Bedankt voor de hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan