Exporteren van emailadressen naar Mozilla Thunderbird

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanFilarski

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2014
Hallo Allemaal

Ondanks uw eerdere berichten is het me nog niet gelukt mijn contactadressen te exporteren naar Mozilla Thunderbird
en of Gmail.com.

Ik zie geen mogellijkheid, zoals een van U aanraadde om naar een .CSV bestand te exproteren.

Wel kan ik de contactadressen kopieren naar een "Nieuwe Bibliotheek" , waarin nu dan ook kopien staan
Maar dan staan ze nog steeds niet in één van de door mij gewenste mailprogramma's (of hoe die programma's dan ook mogen heten)

Ik zoek dus hulp
Mvg
Jan Filarski

Jan zo zou het moeten kunnen. Klikje Maar je hebt al bericht gehad van Tijs zie ik. (dnties) Rechts op die pagina staan nog veel meer linkjes. Probeer het maar eens, anders haal er een vriend bij als je er niet uitkomt. Wellicht moet je dat CSV bestand aanpassen dat staat er ook ergens bij vermeld. ;)

Laatst bewerkt:
Hallo Manamana
Berichten importeren lukt me nu. Alleen moet je zorgen dat de emailadressen in het juiste formaat staan.
Nu wil ik nog de emailadressen kunnen exporteren, voor de zekerheid, als ik ze door de een of andere oorzaak kwijt raak.

En dan heb ik nog een probleem in Skype: Skype in Linux, waarmee ik nu experimenteer, blijkt niet uitgerust te zijn met de mogelikheid van Video (Webcam) opnames. Wel zijn er programmaatjes die een webcam kunnen aanzetten. maar hoe dat binnen Skype moet gebeuren weet ik nog niet

MVG
Jan Filarski

Jan, wat skype betreft heb je de goede distributie wel. Neem hier eens een kijkje voor. Klikje

kijk ook even bij de systeemvereisten. Geen andere programmaatjes gebruiken, vaak is dat rotzooi. Gewoon proberen met de originelen.

Hier een voorbeeldje van exporteren. Welk mail programma gebruik je. Dit is als voorbeeld Outlook 2010 en wellicht bruikbaar. Klikje

Laatst bewerkt:
Hallo Manamana

Quote: Jan, wat skype betreft heb je de goede distributie wel. Neem hier eens een kijkje voor. Klikje

Ik gebruik momenteel 24.5.0 in Linux: Ubuntu 14.04 64-bit

Als er een betere uitvoering is moet deze die ik nu gebruik dan geheel verwijderd worden?

MVG
Jan Filarski

Ubuntu is nu volgens mij de laatste versie. Installeer nooit een beta versie. Jan hier staande laatste tips en trucs. Daar kan ik niet tegen aan typen oh ja en het is wel veel leeswerk.:confused: . Klikje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan