Geachte helper(s),
Probleem:
Ik heb 5 (250MB) zipdiskettes, inhoud vele foto's uit het verleden.
Nu gaat, of zijn al op de nieuwere PC's de mogelijkheid om deze foto's te openen niet meer mogelijk. Ik heb nog zo'n oude met deze mogelijkheid.
Om in de toekomst te voorkomen,..dat bijv. als mijn PC het opgeeft, om de foto´s op te halen,.. wilde ik deze (JPG)foto´s op een 4GB sticky zetten.
Bij het exporteren van de inhoud van de eerste 3 diskettes was er geen probleem.
Bij 4 en 5 ook met JPG extenties komt de volgende melding:
Kan bestand niet kopieren.
Kan de map of bestand niet maken.
Verschillende akties uitgevoerd zoals o.a. bijv. de volgorde, eerst 5 en dan 4, geen sukses, daarna no. 1 weer eens, krijg de zelfde melding. Vervolgens enkele verschillende bestanden apart geprobeerd te exporteren, niets lukt ontvang steeds de bovengenoemde melding.
Jammer als ik de inhoud van diskette 4 en 5 inhoud niet zou kunnen bewaren.
Ik hoop dat jullie mij een oplossing kunnen geven.
B.v.d. en m.v.g.,
Ko
Probleem:
Ik heb 5 (250MB) zipdiskettes, inhoud vele foto's uit het verleden.
Nu gaat, of zijn al op de nieuwere PC's de mogelijkheid om deze foto's te openen niet meer mogelijk. Ik heb nog zo'n oude met deze mogelijkheid.
Om in de toekomst te voorkomen,..dat bijv. als mijn PC het opgeeft, om de foto´s op te halen,.. wilde ik deze (JPG)foto´s op een 4GB sticky zetten.
Bij het exporteren van de inhoud van de eerste 3 diskettes was er geen probleem.
Bij 4 en 5 ook met JPG extenties komt de volgende melding:
Kan bestand niet kopieren.
Kan de map of bestand niet maken.
Verschillende akties uitgevoerd zoals o.a. bijv. de volgorde, eerst 5 en dan 4, geen sukses, daarna no. 1 weer eens, krijg de zelfde melding. Vervolgens enkele verschillende bestanden apart geprobeerd te exporteren, niets lukt ontvang steeds de bovengenoemde melding.
Jammer als ik de inhoud van diskette 4 en 5 inhoud niet zou kunnen bewaren.
Ik hoop dat jullie mij een oplossing kunnen geven.
B.v.d. en m.v.g.,
Ko