ext² Volume Manager

Status
Niet open voor verdere reacties.

vinno97

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2011
ik had een dualboot tussen Windows 7 en Ubuntu 11.10 en ik had gezorgd dat ik de Ubuntu-schijf kon lezen onder Windows doormiddel van Ext² Volume Manager. Nu heb ik Ubuntu verwijderd maar de Schijf staat nog steeds in verkenner en ik kan hem met Ext² niet meer verwijderen omdat hij hem niet meer kan vinden. Weet iemand hoe ik dit moet doen?

Bij Voorbaat Dank

Als het goed is, moet je dat gewoon via het schijfbeheer van windows 7 kunnen doen ..

Suc6! ;)

Zoals Phr3ak al zegt: Deze Computer > Rechtermuisknop > Beheren > Schijfbeheer

dat gaat niet want ik heb de partitie van Ubuntu verwijderd en dus kan Schijfbeheer hem niet vinden en Ext² ook niet, hier is een printscreen van de foutmelding: Naamloos.png

moet ik soms iets in het register wijzigen of zo?
Ik kan namelijk niks wijzigen via schijfbeheer en Ext² omdat ze hem gewoon niet kunnen vinden

1. ik heb hem al kunnen verwijderen omdat ik een nieuwe partitie heb gemaakt die op dezelfde plaats staat als de oude ubuntu-partitie en kon nu via ext2 de 2e schijfletter verwijderen (ik had dezelfde partitie als M: en door ext2 ook als U:)

2: ik kwam toen ik de U: verwijderde achter dat ext2 een optie om zo'n probleem te verhelpen heeft: 'remove dead letters'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan