Extender is niet te configureren

• Onderwerp starter Onderwerp starter ElsyV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ElsyV

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2007
Ik zet mijn xbox 360 aan en zie op de computer : extender gevonden wilt u deze installeren.
Ik klik ja , voer de 8 cijferige code in die je op de xbox krijgt , dan zoekt hij extender dan krijg ik een vinkje , dan bij de volgende namelijk , instellingen voor extender configureren, blijft hij hangen , na een tijdje krijg ik een deze fout : er is tijdens het configureren van uw computer voor gebruik met deze extender een fout opgetreden.

Ook heb ik Norton 2010 al uitgezet maar kom niet verder.

Wie weet raad??

Het is gelukt na uren zoeken en proberen, zucht.

In alle fora en gebruiksaanwijzingen kon ik nergens vinden dat je dus in Windows Media Player toestemming moet geven om te delen!

toch zitten deze posts maar een half uur van elkaar weg:p

Heb hetzelfde probleem gehad =)

Ik zet mijn xbox 360 aan en zie op de computer : extender gevonden wilt u deze installeren.
Ik klik ja , voer de 8 cijferige code in die je op de xbox krijgt , dan zoekt hij extender dan krijg ik een vinkje , dan bij de volgende namelijk , instellingen voor extender configureren, blijft hij hangen , na een tijdje krijg ik een deze fout : er is tijdens het configureren van uw computer voor gebruik met deze extender een fout opgetreden.

lol dit stuk teks heb ik getypt ...

lol dit stuk teks heb ik getypt ...

Foutmelding blijft

Bij mij blijft die foutmelding dus, ook na media delen.
Ook heb ik al geprobeerd het certificaat te verwijderen, tevergeefs.
En natuurlijk ook al gekeken naar automatische instellingen van Media center.

Oftewel, alles al geprobeerd, niet lukt.
Iemand ideeen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan