extensie onbekend

Status
Niet open voor verdere reacties.

laurents

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2004
Hoi,
ik heb een bestand gedownload via nieuwsgroepen. diverse bestanden met extensie .001 en oplopend, naar een bestand kunnen brengen met hjsplit. Alleen krijg ik nu een bestand van 2.2gb waar geen extensie kan heb. Mij vraag is nu hoe kom ik er achter welk extensie ik nodig heb. (kon geen contact opnemen met de poster) heb al diverse programma's gebruikt (denk hierbij aan winrar).

Dus als iemand een mogelijke oplossing voor heeft hartelijk dank.

mvg

Laurents

Meestal kun je zoeen bestand wel openen met 7-zip. Anders zou je de bestandextensies moeten weergeven. Dit kun je instellen bij de mapopties

7-zip geeft het volgende aan: "kan bestand ...... niet openen als archief"

Ook extensies weergeven heb ik aan staan, alleen staat bij het betrefende bestand géén extensie.

beste,

ik heb het zelfde probleem,

saints row 2 gedownload alleen ik kan er niet eens een file van maken.. hj-join lijkt elke keer vast te lopen ? of duurt dat soms een uur of 2 ?

Als het goed is kan winrar het wel openen. Je moet inderdaad volgens mij zelf wel de extensie goedzetten. Dan doe je bij dat bestand, rechtermuisklik, eigenschappen, openen met wijizig, in het lijste staat dan wel winrar, dubbelklik daarop en dan oke. de eerst volgende keer als je dan weet op je bestand klikt moet winrar het openen. Veel succes en ik hoop dat het lukt.

Delta Hawk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan