extensie software programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZAPP

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2004
Berichten
28
Hallo

Voor een nog aan te schaffen Game-boy flash kaart
Ben ik vast aan het kijken naar spellen om te downloaden.
Bij de diverse p2p programma's vind ik software maar overal is (bij mij)de extentie onbekend of aangegeven als een WORD document. dat zal toch wel niet goed zijn.
Welke extentie hoort deze software te hebben ?
(ik dacht wel eens GBA gezien te hebben)
Maar hoe geef ik een gedownload programma vervolgens de juiste extentie.

Een programma zonder extentie komt bij openen met de vraag " openen met?" Maar ik zie hier niets bruikbaars bij staan.

Groeten Zapp
 
Ik ken de kaart en de gameboy niet, maar het antwoord op je vraag is relatief simpel (er vanuit gaande dat de gedownloade files idd. de goede files betreft)

Verander in de verkenner van Windows de extensie middels naam van bestand veranderen. ALS het de juiste software is, zou het moeten werken. Ik betwijfel alleen of een file met de extensie .DOC het juiste bestand betreft, anders had de "plaatser" van het bestand net zo goed de juiste extensie kunnen laten staan ?
 
Geplaatst door gast0225
Ik ken de kaart en de gameboy niet, maar het antwoord op je vraag is relatief simpel (er vanuit gaande dat de gedownloade files idd. de goede files betreft)

Verander in de verkenner van Windows de extensie middels naam van bestand veranderen. ALS het de juiste software is, zou het moeten werken. Ik betwijfel alleen of een file met de extensie .DOC het juiste bestand betreft, anders had de "plaatser" van het bestand net zo goed de juiste extensie kunnen laten staan ?

Het aanpassen van extensies gebeurd vaak om servers te misleiden. Tegen het illegaal downloaden worden sommige extensies (exe, mp3, etc.) soms geblokkeerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan