Extensie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joren 007

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2004
Hallo allemaal,

Ik heb iets gedownload van een P2P-netwerk, maar er staat geen extensie achter. :mad: :evil: :(
Is er een programma die uit kan vinden wat erachter hoort te staan?

Joren 007

De extentie kan van alles zijn.

Naar mijn idee kijk je hier naar wanneer je iets download. Muziek met als extentie .exe lijkt mij niet echt logisch:confused:

Link in je handtekening werkt trouwens niet.

Mja, randgevalletje deze vraag eigenlijk.

Het is dat je zelf niet aangeeft wat het is wat je gedownload hebt...... maar goed, je kan P2P ook legaal gebruiken en daar ga ik dan maar vanuit.

Via torrent zijn het vaak .rar bestanden. Is het bestand al 100% klaar met downloaden? Staat er niks in de bestandsnaam of een tekst bestand (vaak .nfo) die bij je download zat?

Je begrijpt dat we niet inhoudelijk kunnen ingaan op je vraag, maar algemene informatie geven is gewoon legaal want je kan ook legale dingen downloaden via P2P.

Inderdaad zijn het vaak .rar files. Staat er helemaal geen extensie?
Doe dan eens hernoemen, en bewaar de orriginele naam, en plak er .rar achter.
Kans dat het werkt. En zo niet, kunnen we weinig voor je doen.

Open het bestand in kladblok, zie je meestal ook linksboven wat de extensie is.

meestal weet je wel wat je download...
wou je muziek? mp3, wma, wav.
bestand? exe, rar, zip
code? vbs, cpp, etc.
en als je zelf niet eens weet wat het is, dan ben je wel een beetje dom om zomaar iets te downloaden, zeker via p2p. weggooien die virrussen.:)

Ik zie het al. Hij moest eerst helemaal voltooid zijn. Het is nu gelukt. Maar ik heb het weer weggegooid, want ik ben ''op het rechte pad''

Groet, Joren 007

Joren 007 zei:
Ik zie het al. Hij moest eerst helemaal voltooid zijn. Het is nu gelukt. Maar ik heb het weer weggegooid, want ik ben ''op het rechte pad''

Groet, Joren 007

Is het bestand al 100% klaar met downloaden?

Nee dus :p

Goed dat je op het "rechte pad" bent, houden zo :thumb: :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan