extensie

Status
Niet open voor verdere reacties.

wertyu

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2003
als ik in windows een programma open met winrar wordt dit weergegeven met doc1 eerder was dit anders.
Hoe kan ik hem weer laten geven met een andere extensie.
Ja ik denk met openen met maar ik weet niet meer welke programma erbij hoort.

Ik begrijp je vraag niet helemaal.

Als ik op een bestand met de uitgang RAR dubbelklik, krijg ik zoiets als op bijgaand plaatje,
waarop je kunt klikken voor een vergroting.

Dat gebeurt bij dus niet?

Of lees ik je vraag verkeerd?

Rechts klik op het bestand,dan Openen met,en dan Winrar aanwijzen.

Als ik een bestand van rar op haal moet ik ze eerst kontrolleren met Quckpar en als ik dat goed gegaan kant ik ze pas als rar uitvoeren en weg schrijven naar een andere schijf.

via welk program haal je die bestanden binnen.

http://www.binaries4all.nl

Laatst bewerkt:
Als ik een bestand van rar op haal moet ik ze eerst kontrolleren met Quckpar en als ik dat goed gegaan kant ik ze pas als rar uitvoeren en weg schrijven naar een andere schijf.

via welk program haal je die bestanden binnen.

Van rar ophalen? :shocked:
rar is de extensie van een ingepakt bestand.

Als je via FTDv3.73 of via eweka film of spelen op haal via newsleecher dan moet je een bepaalde volgorde aan houden hoe je dat moet verwreken en dat staat in.

http://www.binaries4all.nl/

Ik begrijp je vraag niet helemaal.

Als ik op een bestand met de uitgang RAR dubbelklik, krijg ik zoiets als op bijgaand plaatje,
waarop je kunt klikken voor een vergroting.

Dat gebeurt bij dus niet?

Of lees ik je vraag verkeerd?

Hij pakt het dus wel goed uit met winrar.
Maar dan geeft hij de bestand die ik uitpak de extensie DOC1 met rode letters cijfer. het bestand kan ik ook wel gebruiken maar eerder hadden deze bestanden (bin) een andere icoon. hopenden een beeetje duidelijker te zijn.

Ik denk hardop. Iemand gaat een aantal bestanden samenbundelen met WinRar. De bestanden die hij kiest hebben een bepaalde uitgang, extensie.
In WinRar worden de bestanden samengeperst, maar hun naam verandert daarbij niet.
De verzender van het uiteindelijke WinRar bestand noemt het Bestanden.rar.

Ik ontvang Bestanden.rar, dubbelklik er op, of rechtsklik met mijn muis op Bestanden.rar en klik dan op Openen. (Dat is natuurlijk hetzelfde.)
WinRar laat mij de inhoud van Bestanden.rar zien en vraagt waar hij het moet uitpakken.
Ik geef een plek in Windows Verkenner op en even later staan alle bestanden, met precies dezelfde namen als ze hadden voor ze werden ingepakt, op die plek.

Als jij bestanden uit WinRar krijgt met de extensie .DOC1, dan zijn ze ook zo ingepakt.
Volgens mij. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan