Extere harde schijf kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Computer fan

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2008
Mensen,

ik zou dus graag een externe hd kopen omdat mijn usb-stickje net iets te klein wordt. :p Zelf dacht ik aan het merk Western Digital omdat ik daar zeer goede reacties over gehoord heb. Mijn budget gaat max. tot 100 euro, liefst goedkoper. Als grootte dacht ik aan min. 250 gigabyte. ze moet usb 2.0 kunnen gebruiken. Fireware is geen optie maar natuurlijk wel mooi meegenomen. Ook moet ze overweg kunnen me windows xp en vista home premium. Het liefst heb ik ze zonder extra programma's.

Weten jullie een schijf die aan mijn eisen, of tog de meeste, voldoet hoor ik het graag

Ik dacht aan Deze, Iemand ervaring mee en zou dat een goede keuze zijn om (bijna) dagelijks mee te nemen van hier naar daar?

Laatst bewerkt:
Er zijn zo allemachtig veel soorten en typen externe hdd's, dat je een betrouwbare gebruikerservaringtest wel kan schudden denk ik.
De schijf + prijs zien er goed uit, dus......................

Het maakt opzich niet uit welk merk en type je neemt. Zeker als externe schijf is de snelheid van de schijf minder van belang dan als deze in je PC zelf hangt.

Elk merk is tegenwoordig goed genoeg als externe schijf.

Als je hem steeds wilt vervoeren kun je het beste kiezen voor een 2,5 inch schijf. Deze krijgt zijn voeding via de USB kabel en dat scheelt een heel eind met het vervoeren.

Een 3,5 inch heeft altijd een eigen stroomadaptor nodig.

Pasje heeft je een voorbeeld gegeven en ook jouw laatste optie is niets mis mee.

Laatst bewerkt:
bedankt, maar ik heb Deze al gekocht maar dan voor 88 euro. En ik heb er zeker geen klachten over :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan