exteren harddisk installeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

postduif40

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 aug 2009
Berichten
2
Goedemorgen,
Ik heb een toshiba 3,5 1 TB die ik graag wil installeren, dit gaat echter niet zo simpel;
Hetvolgende heb ik gedaan;
1. laptop aangezet
2.usb kabel van externe hdd aangesloten
3. externe hdd aangezet
4 geeftgeenmelding nieuwe hardware gevonden !
5.Onder deze computer zie ik hem niet staan
6 Bij schijfbeheer zie ik hem wel staan heb geprobeerd hem te formateren lukt niet
In het venster staat F:(station wat ik heb toegewezen) Partitie-Standaard- (geen bestandssysteemstatus : In orde 931,53 Gb.
Als ik de schijf wil formateren dan geeft hij na een korte periode de foutmelding : volume en bestandssysteem niet ingeschakeld, start de computer opnieuw op ???
Ik ben nagenoeg radeloos!!

Alvast bedankt voor jullie geduld en moeite!!
 
hmm
het kan een driver probleem zijn... maar dat lijkt me ook weer sterk want tegenwoordig heb je nauwelijks meer drivers nodig voor externe hd's.

wat ik zou doen:
even de hd uit de behuizing slopen en even in je pc hangen. vervolgens formatteren en terug plaatsen in behuizing.
 
Oeps!

Is er geen andere manier om een bestandssysteem toe te voegen/installeren? Ik ben niet zo handig en om nu direct een nieuwe hdd te "slopen"?
 
re:

Sorry alle goede dingen in 2x , wat is het verschil dan precies; nu heb ik hem via de usb aan de laptop hangen?
 
Het verschil is dat er een sata/ide controller tussen zit die op usb-werkt. Het is de bedoeling dat dit apparaat communiceert met je pc.

Heb je em al op een andere pc getest?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan