exterene harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

suffie

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2006
Hallo

Daar ik niet weet of ik hier goed zit , dan gok ik maar.
Mijn vraag is, ben in bezit van een laptop windows vista, kan ik daar een externe harde schijf op aansluiten.?
De laptop is vrij nieuw welke is het beste en niet te duur, het is voor foto,s en event.film

m.v.gr. suffie

Je kunt hier zowat iedere externe hardeschrijf via een USB poort aansluiten!
Op de onderstaande link kun je externe harddisks vinden van verschillende grote en prijs!
Neem een kijkje of als je niet van online bestellen hou gaan naar de Media Markt of grotere computer winkel in de buurt.
Daar hebben ze vaak meer dan genoeg aanbod voor externe schrijven van verschillende grootte!
http://www.alternate.nl/html/highlights.html?hgid=3485&&tn=HARDWARE&l1=Harddisks+%2F+SSD&l2=USB&

Succes:thumb:

Ook heb je tegenwoordig externe schijven die het nieuwe USB 3.0 ondersteunen.
Je hebt dan wel een pci kaartje nodig om je externe schijf op aan te sluiten (NEC Electronics) als je moederbord dit niet o/b heeft.

ze heeft aan een 2.0 wel genoeg omdat het laptop (even lezen) toch geen 3.0 heeft ;) maar wel leuke informatie voor erbij.
kosten wel natuurlijk nu nog heel veel

Is idd zo.

Ik heb alweer een poosje geleden van die schijven gekocht van Buffalo met een pci kaartje erbij omdat ik nog geen ander moederbord ga kopen die dit o/b heeft.

Ben er meer dan tevreden over.

Misschien heeft hij/zij wel een Esata aansluiting erop zitten, dat is ook 2 x zo snel als 2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan