Extern Beeldscherm aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

rens12

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2008
Beste helpmijers,

Ik wil graag een extern beeldscherm aansluiten op mijn laptop, alleen als ik het via de VGA poort doet herkent mijn laptop mijn beeldscherm, en staat het externe beeldscherm wel aan, en het lampje brand ook. Maar ik heb geen beeld. Eens in ed 2 minuten zie ik heel eventjes beeld. En als ik het via mijn DVI poort probeer wordt hij niet eens herkent. Ik heb ook ultramon geinstalleerd maar dat helpt ook vrij weinig.

Kan iemand mijn helpen, en weet iemand wat het probleem is?

Info:
Laptop: Acer Aspire 7520G
Extern scherm: Medion MD30699PU

Alvast heel erg bedankt

Rens

Laatst bewerkt:
Als je op een lege plaats op uw bureaublad rechts klikt, en dan eigenschappen kiest --> beeldscherm. Word je tweede scherm daar herkent?

KAn je het uitbreiden naar dit scherm?

Bedankt voor je reactie,

Mijn beeldscherm wordt daar herkent, En het is de bedoeling om mijn beeld uit te breiden. En dat werk niet. Dupliceren werkt trouwens ook niet

Greetz

Rens

Probeer eens uw resolutie aan te passen. Zet ze eens effen op het laagst mogelijke.

Al gedaan

Hielp niets... :( Ook frequenties veranderd, zowel van laptop als van mijn externe
Weer zonder resultaat :(

bij een laptop heb je meestal een fn toets onder in eht toetsenbord (meestal links naast ctrl)
en bij de f1t/m 12 toets staat ergens een toets met dit tekent je (verticaal streepje-blokje-verticaal streepje)druk daar eens op dan heb je beeld (ben nog opzoek naar een plaatje er van) meestal is het f5
index.php

deze tekens komen het vaakst voor dus als je een van deze tekens hebt fn + de toets waar dit teken op staat

Laatst bewerkt:
bij een laptop heb je meestal een fn toets onder in eht toetsenbord (meestal links naast ctrl)
en bij de f1t/m 12 toets staat ergens een toets met dit tekent je (verticaal streepje-blokje-verticaal streepje)druk daar eens op dan heb je beeld (ben nog opzoek naar een plaatje er van)

Die heb ik ook eentje. Die werkt ook zonder effect helaas :( En ik krijg af en toe flikkerend beeld dus aan die knop zou het niet moeten liggen...

kabel al eens getest? andere kael ertussen?
kan je bij scherm eigenschappen het 2 de scherm selcteren?

kabel al eens getest? andere kael ertussen?
kan je bij scherm eigenschappen het 2 de scherm selcteren?

ja allemaal al gedaan.
En ja kan ook het 2 scherm selecteren, en de verschillende resoluties en alles instellen.

Welke grafische kaart heb je in uw notebook?

Als je naar je configuratie scherm gaat, zie je daar geen icoontje van uw grafische kaart? bv. Nvidea?

Welke grafische kaart heb je in uw notebook?

Als je naar je configuratie scherm gaat, zie je daar geen icoontje van uw grafische kaart? bv. Nvidea?

Drivers zijn geinstalleerd. Net nog geupdate ;)
En videokaart is: Nvidea Geforce 8400M G

Als je naar uw configuratiescherm gaat, zal je daar een icoontje zien van Nvidea. Als je daar op klikt zal je mogelijkheden hebben om daar uw scherminstellingen en dergelijke te regelen. Ik vermoed dat je daar ook zal moeten kiezen om naar het extra scherm uit te breiden.

succes!

Bedankt voor je reactie,

Dat is mij allemaal gelukt, Dupliceren uitbreiden etc, IK kan het allemaal kiezen maar het scherm knippert gewoon alleen maar.

IK heb het nu ook op onze nieuwe tv uitgeprobeert ook via VGA maar precies hetzelfde. Ik zit er nu aan te denken dat het misschien aan mijn laptop ligt. Heeft iemand nog tips?

Greetz

Rens

als het je laptop is het waarschijnlijk de videokaart van de laptop.
al die kapot is, wordt het een dure grap om te laten maken.
zijn alle drivers goed geinstaleerd? heb je de nieuwste drivers?
andere kabel geprobeerd? monitor op andere pc/laptop geprobeerd?

als het je laptop is het waarschijnlijk de videokaart van de laptop.
al die kapot is, wordt het een dure grap om te laten maken.
zijn alle drivers goed geinstaleerd? heb je de nieuwste drivers?
andere kabel geprobeerd? monitor op andere pc/laptop geprobeerd?

Bedankt voor je reactie
Ja andere kabel geprobeerd. en zoals ik al zei, Ik heb het op onze tv geprobeert en op mijn monitor, beide met hetzelfde resultaat. Ik heb reeds die nieuwste drivers geinstalleerd die ik gedownload heb op de nvidea site. En ik heb nog garantie is 7 a 8 maandjes oud, dus reparatie zal niet zo heel duur zijn. Maar ik heb er ook een DVI uitgang en een S-Video opzitten, als ik daar iets op aansluit geeft die helemaal geen reactie. Iemand enig idee hoe je die kunt activeren of dat het echt aan mijn laptop ligt?

Greetz

Rens

Ik heb mijn laptop opgestuurd naar acer reparatie centrum, en nu maar hopen dat daarna het probleem is opgelost. Bedankt voor alle moeite.
Greetz

Rens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan