Extern beeldscherm gaat na 10 min. uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan 82

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 sep 2009
Dag allemaal,

Ik kijk meestal tv via uitzendinggemist. Ik verbind mijn laptop dan via een kabeltje met mijn tv. Dat gaat allemaal prima. Als ik kijk via Silverlight dan valt alleen na 10 min. steeds het beeld van de tv weg, het geluid gaat gewoon door. Ik moet dan weer naar mijn laptop lopen en even over het vakje van de muis wrijven en dan komt het beeld weer. Jullie begrijpen wel dat het op deze manier niet echt ontspannen tv-kijken is. Ik vermoed dat het met de instellingen op mijn pc te maken heeft. Blijkbaar denkt hij dan dat de computer 10 min. inactief is of zo. Maar ik heb hier verder niet zo veel verstand van. Is er iemand die mij hierbij zou kunnen helpen? Alvast heel hartelijk bedankt.

Groeten,

Jan

Hallo,:D

Welkom op Helpmij.nl:thumb:,

Heb je al gedacht aan schermbeveiliging? En bij de energie opties staat ook energiebeheer en daar vind je ook ergens waneer het scherm wordt uitgeschakelt!

Met vriendelijke groeten,

Jobbes

Daar heb ik inderdaad al naar gekeken, maar dat is het niet. Als ik gewoon kijk zonder verbinding met de tv, dan heb ik het ook niet, vreemd genoeg. Het is alleen als ik de tv met de laptop verbind.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan