extern beeldscherm op laptop werkt wel maar geen correct beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
met andere kabel lukt dus ook niet...begrijp hier dus echt niks meer van...eender welke combinatie scherm/laptop of pc hier in huis werkt zoals het hoort behalve mijn scherm met mijn laptop samen ???

De kabel werkt. De laptop werkt. Het scherm werkt. Hardware kan het haast niet meer zijn. Waarschijnlijk een softwarematig probleem. Doet het scherm het wel goed als je een lagere resolutie probeert dan het scherm maximaal aankan? Weet je wat, probeer alle beschikbare resoluties maar die je kan instellen. En dan wel met alleen het tweede scherm aan he?

had ik ook al uitgeprobeerd dus...blijft hetzelfde.
Net nog de laptop aan de tv geprobeerd, ook geen probleem...toch echt wel heel vreemd dat zowel de laptop als het scherm ok werken met alle andere behalve bij elkaar :-(

Ja, zeer vreemd.... Als je het aankoopbewijs van het scherm nog hebt, kan je hem misschien ruilen boor een nieuwe. En als die het ook niet doet, is het waarschijnlijk de driver van je scherm.

Wacht eens, driver? Heb je wel de meest recente driver geïnstalleerd? Of eventuele software die was bijgeleverd, heb je die wel op je laptop geïnstalleerd? Dat zou dan het meest logische zijn, ik dit geval. Aangezien de hardware het gewoon doet.

Hoi,
mijn excuses voor de late reactie...was enkele dagen weg om de Dodentocht in Bornem te stappen
Ben gaan controleren via apparaatbeheer en de laatste nieuwe drivers zijn geïnstalleerd...

Heb een andere vraag...kan ik zonder problemen op de laptop mijn "oude" vista (retail) zetten ipv de windows 7 die gepreinstalleerd is op de laptop ? Misschien werkt dan alles wel ?

Met Ubuntu geeft het externe beeldscherm een correct beeld, de laptop geeft geen beeld.
Bedankt voor de pogingen tot hulp maar ga het maar opgeven denk ik, het ziet er niet echt naar uit dat het gaat lukken...

Ik denk ook niet echt meer dat het nog lukt..... Spijtig van je scherm.

We hebben onze best gedaan..

Toch opgelost...moest bij de opties vd grafische chip de hoogte-breedteverhouding wijzigen...

Ik dacht, ik zet het hier maar neer wat het was...wie weet heeft iemand anders er nog es wat aan...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan