Extern bureaublad met workgroup

Status
Niet open voor verdere reacties.

enrico1888

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2007
Berichten
31
hallo,

ik zit met het volgende probleem wat ik niet voor elkaar kan krijgen: Ik ga op kamers maar wil mijn oude download pc thuis laten staan en dan verbinding maken via extern bureaublad. Maar hoe doe ik dat? want thuis is er wel een workgroup maar geen domijn is het dan wel mogelijk?

enrico
 
Ik raad extern Bureaublad ten strengste af....
Gewoon omdat ik het ***** vind werken... [[ Sorry voor schelden ]]

Gebruik teamviewer®
Via deze link

http://www.teamviewer.com/download/TeamViewer_Setup_nl.exe

Download het, installeer het, [ automatisch met windows starten ] geef wachtwoord op wat je gaat gebruiken om in te loggen. klik volgende... blijf installeren en rond de installatie af.... start het op, schrijf je ID op en je wachtwoord.....

Nu ga je op je andere pc [ op kamers.. ] , installeer het daar ook, gebruik het opgeschreven id en wachtwoord, vul bij ID het id van de downloadpc in, hij vraagt daarna om een wachtwoord, vul die ook in, en klaar !

( DIT ID IS IDENTIEK, KIJK UIT MET HET DOORGEVEN VAN JE ID + PASS )

Veel geluk

Marco
 
bedankt

hey,

heel erg bedankt ziet er goed uit ik heb geexperimenteert met ander programmas ik denk vergelijkbaar spiceworks ed. Dat vond ik niets maar ik ben zeker benieuwd ik ga er meteen mee aan de slag. 1 ander vraagje kan ik dan ook via dezelfde account andere pc;s overnemen of 1 pc per account.

enrico
 
Wat bedoel je precies ?

Via een pc, kan je alle pc's met teamviewer overnemen, zolang je de id's en wachtwoorden maar hebt..

Per ID is er maar 1 pc, zie het maar als een huisnummer, die heb je ook maar 1
[ als het goed is heeft je huis natuurlijk geen 2 huisnummers xD ]

Als je het huisnummer weet, kan je het in de TomTom invoeren :p
Dan kan je er naar toe, maar je hebt ook de huissleutel nodig...



[ Ik blijf snel reageren :p verveel me dood ]

Marco
 
Laatst bewerkt:
dat was het

hey,

dat bedoelde ik dus want met zo'n ander prog kon dat nl wel maar was puur voor info hoor ik ben er nu mee bezig;) maar mijn laptop is niet zo snel maar voor een desktop heb ik geen ruimte op mijn kamer;)

mvg enrico
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan